امروز جمعه ۱۳۹۹/۵/۲۴
بایستی در ارائه خدمات الکترونیک سرآمد باشیم

مدیرعامل در ارتباط زنده با مدیران برق شهرستان ؛

بایستی در ارائه خدمات الکترونیک سرآمد باشیم

اولین ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور کلیه مدیران برق شهرستان در حوزه شرق و غرب و معاونین ستادی طی دو روز برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی ، در این ارتباط زنده مدیرعامل ضمن تبریک به مدیران برق شهرستان های مه ولات ، رشتخوار ، سبزوار ، خلیل آباد و چناران به جهت کسب رتبه های برتر ارزیابی داخلی سال ۹۸ ، متد جدید ارزیابی بر اساس شاخص های تعریف شده را مناسب دانست لیکن نیاز به اصلاحاتی دارد که بایستی در سال های آتی مرتفع شود .

ارائه مهمترین اهداف و برنامه های شرکت از زبان معاونین تخصصی که حول محور استراتژی شرکت بیان شد ، نکته ای بود که در جهت عدم وابستگی برنامه ها به دیدگاه ها و نظرات یک فرد و طی صحیح مسیر رشد شرکت به صورت تیمی و گروهی ، مورد توجه مهندس ذبیحی قرار گرفت .

ارائه و گسترش خدمات الکترونیک به عنوان شاه کلید شرکت به عنوان یک سازمان پیشرو از سوی مهندس ذبیحی معرفی شد و تأکید کرد بایستی در این زمینه سرآمد باشیم . وی ارائه موثر و کارآمد خدمات غیرحضوری و الکترونیک و پرهیز از ارائه کارهای سطحی را مورد تأکید قرار داد و خدمات الکترونیک را زمانی موثر ارزیابی کرد که کلیه ذینفعان ( اعم از مشترکین ، پیمانکاران ، همکاران و … ) دریافت خدمات به صورت غیرحضوری را بسیار راحت تر و سریعتر نسبت به مراجعه حضوری دریافت کنند .

مهندس ذبیحی شاخص محوری و پی ریزی کلیه برنامه ها و عملکردها بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده را تنها راه سنجش میزان تحقق اهداف دانست و ابراز امیدواری نمود با راه اندازی سیستم جامع ERP و ساده سازی فرایندهای شرکت با استفاده از بهترین نفرات به ۵S فرایندی نیز دست پیدا کنیم .

وی تحول در حوزه مهندسی و بهره گیری از علم روز و مطالعات جدید در طراحی شبکه ها به جهت به حداقل رسانیدن اشکالات فنی شبکه را از مطالبات جدی شرکت بیان کرد که قطعا از بروز بسیاری از حوادث ناخواسته و تحمیل هزینه های بیشتر به شرکت جلوگیری خواهد کرد .

مدیرعامل در ادامه به مشکلات و سوالاتی که از سوی تعدادی از مدیران برق شهرستان مطرح شد از جمله فهرست بها ، تجمیع قراردادهای نصب و قطع و وصل انشعاب ، تأمین و توزیع مناسب کالاها ، تعیین وضعيت ناظرین بهره برداری و مهندسی ، آموزش پیمانکاران و ظرفیت سازی و توانمندسازی پیمانکاران به عنوان شرکای استراتژيک شرکت اشاره نمود .

مهندس ذبیحی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر کوثری ، موضوع کاهش تلفات را موضوعی ملی دانست که بایستی دغدغه تمامی مدیران شرکت باشد و با جدیت در جهت بهبود وضعیت تلاش شود .

توجه به شاخص های طرح سیما ، پیک بار و مدیریت مصرف برق ، استفاده گسترده از ظرفیت شبکه های اجتماعی با استفاده از مشاوران آگاه و مجرب ، رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامت همکاران به عنوان یک اصل مهم و استقرار سیستم HSE و توجه به موضوع ایمنی ، حفظ و نگهداری مناسب اموال و تجهیزات و ماشین آلات ، رسیدگی و توجه ويژه به نیروهای پیمانی در تمامی ابعاد کاری و شخصی و رفع مشکلات آنها و مراقبت جدی در تأمین به موقع حق و حقوقات آنها از دیگر موضوعات مورد اشاره مدیرعامل بود .

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه معاونین شرکت مطالب مربوط به حوزه تخصصی خود را مطرح نمودند .

اشتراک گذاری
تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولوار فرهنگ،بین فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۹۳۷۲۹۰ ۰۵۱ دورنگار: ۳۸۹۳۷۲۷۰ ۰۵۱ رایانامه: info@kedc.ir پیام رسان گپ: kedc20@

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟