پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات

جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت با حضور مدیرعامل ، معاونین و برخی مدیران شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی ، مهندس ذبیحی مهمترین رکن در انجام تغییرات را ، لزوم تغییرات دانست و تغییر جایگاه در عرصه کار و خدمت را امری عادی برشمرد که منجر به انجام بهتر کارها با انرژی مضاعف خواهد شد .

مدیرعامل ضمن تشکر از کامران کوثری که با صداقت و سلامت در انجام کار ، تلاش های خوبی در این حوزه داشته است ، جایگاه دفتر حقوقی را به عنوان واحد پشتیبان ، دارای ويژگی های حساسی دانست که نوع عملکرد آن رابطه مستقیمی با رفع یا ازدیاد مشکلات شرکت دارد .

وی گستردگی و پراکندگی شرکت و همچنین تنوع مشترکین با ويژگی های متفاوت در سطح استان را عاملی مهم برای تلاش مضاعف دفتر حقوقی دانست و ابراز امیدواری نمود ، مهندس کامران زیبایی که این مسئولیت را پذیرفته ، با استفاده از تجربیات سالها کار اجرایی در شهرستان ها و شناخت عمیق تری که در این حوزه دارد بتواند با تلفیق این ویژگی با صداقت و سلامت و سختکوشی ، مسایل حقوقی شرکت را به خوبی مدیریت کند .

شایان ذکر است در پایان جلسه از زحمات کامران کوثری – که به علت کسالت و بیماری در جلسه حضور نداشت –  تقدیر و مهندس کامران زیبایی به عنوان مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات منصوب شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو + هفده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image