پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
افتتاح پروژه های بخش توزیع کشور به صورت همزمان

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور وزیر نیرو ، تعداد ۲۲۳۰ پروژه برقرسانی بخش توزیع با اعتباری بالغ بر ۳۱۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید .
به گزارش روابط عمومی توزیع برق خراسان رضوی ، این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس از محل شرکت توزیع نیروی برق البرز برگزار و مدیران عامل شرکت های توزیع در ۵ منطقه به نمایندگی ، گزارش پروژه ها ارایه و با دستور مقام عالی وزارت نیرو به بهره برداری رسید .
در همین راستا مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی به نمایندگی از شرکت های توزیع منطقه ۵ شامل شرکت های توزیع نیروی برق استان های خراسان رضوی و شمالی ، سمنان ، گیلان ، مازندران ، غرب استان مازندران و گلستان گزارش پروژه های این شرکت ها را ارائه نمود .
مهندس ذبیحی تعداد پروژه های این شرکت ها را ۴۸۵ پروژه ذکر کرد که با اعتباری بالغ بر ۳۹۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید . وی تحقق پروژه های ۰۹۹ در بخش توزیع به منظور گذر از پیک بار تابستان ، کاهش تلفات ، اتوماسیون شبکه های توزیع ، جایگزینی کابل های سیمی با خودنگهدار و خریدهای منطقه ای به منظور صرفه جویی در هزینه ها را از مهمترین فعالیت هایی ذکر کرد که توسط شرکت های توزیع  منطقه ۵ پیگیری و انجام شده است .
شایان ذکر است مهندس سعیدی مدیرعامل توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نیز در این ارتباط تصویری به همراه معاونین بهره برداری و دیسپاچینگ و فروش و خدمات مشترکین حضور داشتند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده − هفت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image