پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
با حضور معاون استاندار تشریح شد : دستاوردهای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی

جلسه ارائه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در حوزه “سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی” با حضور مدیرعامل ، معاون بازرسی و عملکرد استانداری خراسان رضوی ، ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست مهندس ذبيحی با اشاره به ويژگی های خاص شرکت توزيع نیروی برق استان خراسان رضوی ، از جمله دارا بودن طولاني‌ترين شبکه توزيع برق کشور ، سرويس‌دهي مشترکين نوار مرزي کشور با نزديک به ۸۵۰ کيلومتر مرز مشترک ، دارا بودن تعداد زياد مشترکين کشاورزي و پراکندگی مشترکین در اقلیم های متفاوت شهری و روستایی ، مولفه های اصلی میزان مصرف برق مشترکین و درآمد شرک در بخش ها و تعرفه های مختلف را تشریح نمود .

مدیرعامل با اشاره به شعار کلیدی شرکت ( تلاش همه برای خاص بودن ) ، یکی از مهمترین برنامه های شرکت را ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم دانست که این مهم با سیاست شفاف سازی از طریق توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات برخط در حال پیگیری است .

مهندس ذبیحی اقدامات مناسبی که در جهت توسعه اتوماسیون شبکه ، راه اندازی مراکز ۲۴ ساعته پاسخگویی از طریق سامانه های ارتباطی سمپات و ۳۶۱۰۴ ، سامانه های نظارتی بر فعالیت پیمانکاران ، تعریف پروژه های مدیریتی بر مبنای استانداردهای پیشرفته و … را از جمله مهمترین اقداماتی دانست که طی دو سال گذشته تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح رضایتمندی مردم و همکاران داشته است .

همچنین در این نشست مجتبی رفیعی مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری گزارش جامعی از اقدامات شرکت در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که همسو با نقشه استراتژی شرکت می باشد ارائه کرد .

دکتر موسوی تبار معاون بازرسی و عملکرد استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت ها و خدمات توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، انعکاس مطلوب و گسترده اقدامات انجام شده را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اهمیت توسعه متوازن در تمامی بخش های سازمان ، توجه عالی ترین مقام سازمان به موضوعات سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی را از نکات برجسته ای ذکر کرد که قطعا منجر به ترویج این فرهنگ در سایر لایه های سازمان خواهد شد .

مهندس مولوی ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز  با اشاره به موفقیت های شرکت در حوزه های ذکر شده که در زمان کوتاهی محقق شده است ، انگیزه بالای تیم مدیریتی و همکاران شرکت را ستودنی دانست و ابراز امیدواری نمود این روند پیشرفت همچنان تداوم داشته باشد .

شایان ذکر است در پایان این نشست، دکتر موسوی تبار و مهندس مولوی از مراکز سمپات ، دیسپاچینگ و پایش بازدید به عمل آوردند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده − 12 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image