پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خبرداد: اجرای گسترده پروژه های فنی در راستای پایداری شبکه و کاهش تلفات

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با برنامه ریزی و اجرای گسترده  پروژه های فنی از جمله طرح های مهتاب ، سمپات ، دارایی های فیزیکی ، HSE   و … ، شبکه های برق پایدار تر شده و مجموعه تلفات شبکه ها کاهش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس وحید باغیشنی با اشاره به تدوین نقشه استراتژی جدید شرکت گفت :در حوزه بهره برداری شرکت نیز جهت تحقق اهداف شرکت استراتژی های مختلفی تدوین و در حال اجرا می باشد . وی از استراتژی «مهتاب» که خلاصه شده کلمات مکانیزاسیون، هوشمند سازی، تاب آوری و اتوماسیون است نام برد که در این مدل تاکنون فعالیت هایی از جمله نصب ۱۱۶ کلید قابل قطع همراه با پایانه های کنترل از راه دور و تجهیزات مخابراتی برای ۲۵۰ نقطه اتوماسیون و نصب ۸۳۵ ست تیغه جدا ساز انجام شده است .

وی افزود: از دیگر فعالیت های اجرایی در طرح «مهتاب به تامین چهار هزار spacerاشاره کرد که تاکنون سه هزار و ۴۰۰ عدد از آن در شبکه ها نصب شده و در مجموع با سرویس ده ها هزار کیلو متر شبکه و خدمات فنی ارائه شده در شهرستان ها ، سبب کاهش انرژی توزیع نشده و افزایش تاب آوری در شبکه های توزیع برق شده است .

باغیشنی با اشاره به اینکه در کنار استراتژی بزرگ «مهتاب» به استراتژی جدید شرکت در بهره وری و نگهداشت شبکه ها به « مدیریت دارایی های فیزیکی» رسیدیم گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و آموزش های حضوری و غیرحضوری انجام گرفته و توسعه یک نرم افزار مکان محور در سال جدید این استراتژی تحول عظیم در مجموعه بهره برداری ایجاد خواهد کرد .

وی با بیان اینکه استراتژی دیگری که در سال گذشته هدف گذاری شد و اقدامات مناسبی انجام شد که ثمرات آن را در سال جدید با پیگیری و تلاش همه همکاران شاهد خواهیم بود، گفت: پروژه استقرار  HSEبه معنای نظام سلامت ایمنی و محیط زیست است که گستردگی آن تمام ابعاد شرکت را در برخواهد گرفت و آثار مثبت بر سلامت و ایمنی شرکت پدیدار خواهد شد.

باغیشنی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های دیگری که در سال گذشته کلید خورد و ثمرات آن را در سال جاری شاهد خواهیم بود طرح سامانه متمرکز پاسخگویی برق(سمپات) بود که این طرح تاثیر شگرفی در ساماندهی ارتباطات با مشترکین و افزایش رضایتمندی ذی نفعان به همراه خواهد داشت.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در پایان به تقویت و توسعه ناوگان عملیاتی شرکت، بهینه سازی و دیجیتال سازی شبکه رادیویی، ساماندهی قرار دادهای پیمانی، ارتقاءسخت افزاری و نرم افزاری دیسپاچینگ مرکزی و ناحیه ای، توسعه فعالیت های خط گرم، توسعه بازار برق و تولید پراکنده، تهیه نرم افزار (سابات) سامانه بازار برق و تلفات، مانیتورینگ شبکه ها و … به عنوان مهمترین فعالیت های حوزه بهره برداری اشاره کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱ مهر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image