پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
آغاز ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریت HSE-MS

به منظور ارزیابی میزان تطابق اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت ایمنی و بهداشت و محیط زیست با الزامات ، استانداردها و قوانین و کسب گواهینامه HSE ، ممیزی شخص ثالث با حضور تیم ممیزی شرکت بیکران راهکار سعادت آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی در جلسه افتتاحیه ممیزی که با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران ستادی و حضور مجازی تعدادی از مدیران برق شهرستان برگزار شد ، مهندس ذبیحی در سخنانی هدف اصلی از کسب گواهینامه در سیستم های مدیریتی و HSE را ، استفاده از نتایج حاصل از پیاده سازی این سیستم به ویژه در حوزه های منابع انسانی ، محیط زیست و مردم دانست و ابراز امیدواری نمود با پیاده سازی این سیستم ، شاهد ایجاد تغییرات مثبت و سازنده باشیم .
وی جلب مشارکت ذینفعان ، شناسایی انتظارات و سطح توقع مشترکین از شرکت و بهره گیری از پتانسیل اقشار مختلف جامعه در پیشبرد برنامه های شرکت را ضروری دانست و بر اهمیت ارائه آموزش های عمومی و تخصصی ایمنی به گروه های مختلف از جمله داربست کاران ، رانندگان جراثقال و … به منظور کاهش حوادث تاکید کرد .
شایان ذکر است در ابتدای جلسه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ ، خلاصه ای از اقدامات انجام شده در فرایندهای کاری حوزه ایمنی و کنترل ضایعات را برشمرد و هدف از انجام این ممیزی را دستیابی به اهداف سازمانی در راستای حذف خطاها و ریسک های عملیات اجرایی و همچنین کاهش اتلاف منابع انسانی ، اقتصادی و … دانست .
همچنین مهندس سروش مهر مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات در سخنان کوتاهی ضمن برشمردن اقداماتی که در زمینه پیش ممیزی و ممیزی داخلی HSE انجام شده ، برنامه کاری سه روز ممیزی را تشریح کرد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۸ آذر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image