پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
اجرای پروژه های نظرسنجی در مسیر استقرار مدیريت ارتباط با مشتریان

افزایش رضایتمندی مشترکین و سنجش آن از طریق ارتباط مستمر ، اثر بخش و خاص با ذینفعان  همواره از اهداف و اقدامات کلیدی دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی بوده است .

در جلسه اخیرکمیته راهبری شرکت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، نتایج پروژه نظرسنجی و داده کاوی مشترکین با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت ارائه شد . به گزارش دفتر روابط عمومی طی این جلسه سید مجید آزیز ضمن تشریح فرایندهای کاری نظرسنجی و سوابق کارهای پژوهشی انجام شده در سال های گذشته ، از اجرای پروژه داده کاوی که از زمستان سال گذشته آغاز شده به عنوان مهمترین پروژه ای یاد کرد که طی سال های اخیر در شرکت به عنوان فعالیت های حوزه نظرسنجی انجام شده و ابراز امیدواری نمود نتایج آن موجب ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و درنتیجه افزایش میزان رضایتمندی مشترکین شود .

وی با اشاره به اینکه تمرکز اصلی این پروژه در حال حاضر بر خدمات ارائه شده در سامانه ناب و بهره برداری می باشد ، از رصد روزانه  خدمات ارائه شده به مردم و سنجش میزان رضایت از خدمات ارائه شده در این حوزه ها خبر داد و با بیان این نکته که خوشبختانه درصد رضایت مردمی از میزان قابل قبولی برخوردار می باشد ، اصلاح فرایندهای مربوط به خدمات دفاتر پیشخوان ، روند نصب لوازم اندازه گیری  و انعقاد قرارداد با شرکت های پیمانکاری را از حوزه هایی دانست که نیاز به توجه بیشتری دارد .

وی  همچنین با اشاره به نقشه استراتژی شرکت و شاخص های ارزیابی مدیریت برق شهرستان ها ، از اختصاص ۱۵ نمره ارزیابی سالیانه به حوزه نتایج نظرسنجی خبرداد که به صورت سه ماهه گزارش آن تهیه و به دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری اعلام خواهد شد .

در ادامه جلسه مشاور پروژه نظرسنجی نتایج اقدامات انجام شده را تشریح  و گزارش مقایسه ای زمستان ۹۸ و بهار ۹۹ در حوزه خدمات فروش انشعاب و فعالیت های حوزه بهره برداری را تشریح نمود .

سید علی حیدری  کارشناس مطالعات و سنجش افکار عمومی گزارشی از اقدامات انجام شده در سایر حوزه های نظرسنجی ( طرح تکریم ارباب رجوع ، میز خدمت ، نظرسنجی از مسئولین و مقامات و … ) را ارائه و تصریح کرد :فرایند ۱۰ مرحله ای نظرسنجی ارباب رجوع طبق روال گذشته به صورت مستمردر بازه های زمانی سه ماه  بر اساس اخرین تغییرات و الزامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی در حال اجرا بوده و کلیه نتایج آن به صورت گزارشات سه ماهه به شهرستان ها ارجاع می شود . وی ابراز امیدواری نمود با استقرار و پیشرفت پروژه مدیریت ارتباط خاص با مشتریان شرکت گام خوبی در راستای تحقق شعار خدمت شایسته برداشته شود .

در ادامه جلسه مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خوشنودی از اقدامات انجام شده ، منتج شدن این اقدامات به اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و بازخورد نظرات مشترکین به واحد و فرد مربوطه در کمترین زمان ممکن را خواستار شد. وی توجه خاص معاونت های تخصصی به عنوان صاحبان فرایند و مدیران برق شهرستان ها در این پروسه و ایجاد فرهنگ پاسخگویی وخدمت شایسته  در اذهان کلیه کارکنان شرکت را مورد تاکید قرار داد و  رضایتمندی مشترکین را اصل غایی و استراتژیک شرکت عنوان کرد و اجرای پروژه های  نظرسنجی ها را آینه تمام نمایی از فعالیت های شرکت و ابزاری مفید و قابل اطمینان جهت دستیابی به نقاط قوت و ضعف شرکت عنوان کرد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image