پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
اخذ گواهينامه سيستم مديريت ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE) توسط توزیع برق خراسان رضوی

شرکت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي موفق به کسب گواهينامه سيستم مديريت ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE) از شرکت بيکران راهکار سعادت (BRS) گرديد.
به گزارش روابط عمومی ، مدير دفتر ايمني و کنترل ضايعات با اعلام این خبر گفت :  با توجه به اينکه يکي از راهکارهاي استراتژيک شرکت ، استقرار سيستم HSE به منظور حفظ و صيانت از نيروي انساني و همچنين صيانت از محيط زيست بوده است ، لذا اين پروژه با دقت نظر ويژه مورد برنامه ريزي قرار گرفت و استقرار سيستم با تعداد ۱۰۸ نفر کار کارشناسي و همراهی شرکت مشاوره و همچنين بيش از هزار نفر ساعت جلسات کارشناسي و تخصصي همکاران ستادي و شهرستاني جهت تدوين مدارک و مستندات و بازنگري مدارک و مستندات شرکت که بيش از ۸۰۰ مدرک را شامل مي شود به سرانجام رسيد.
حمید سروش مهر افزود : هدف اصلي استقرار HSE کاهش ريسک ها و مخاطرات و همچنين جنبه هاي محيط زيستي است و با عنايت به اينکه در دستور کار شرکت استقرار سيستم هايی نظير ۳۴۰۰۰، مداف، ۵S+1 و ….. بوده است اين موضوع خود يک فرصت مناسبي بود که با تعاملات انجام شده تاثيرگذاري متقابل بين سيستم مديريت HSE با ساير سيستم هاي در حال استقرار ايجاد شود که باعث قوام و دوام آن گردد.
وی اصل مديريت تغيير که يکي از مهمترين مباحث HSE به شمار مي رود را از جمله دستاوردهاي استقرار این سیستم دانست که با تمرکز بر اين اصل تمامي ريسک هاي پنهان و تله هاي مرگ مي تواند به خوبي کشف، شناسايي و با تعريف اقدامات کنترلي اصلاح گردد.
سروش مهر اخذ گواهينامه سيستم مديريت HSE  را به منزله پايان کار ندانست بلکه به معني آغاز حضور شرکت در مسير حرکت به سوي تعالي و صيانت از دارايي هاي شرکت و محيط زيست خواند و افزود : اين میسر نخواهد بود مگر به همت و مشارکت حداکثري همکاران صف و ستاد شرکت.
سروش مهر با تبریک اخذ این گواهینامه به کارکنان شرکت ،  بهبود مستمر در امر مميزي هاي مراقبتي را از انتظارات شرکت از همکاران دانست که مديريت ارشد شرکت نیز متعهد به رعايت آن خواهد بود

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image