پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
ارزیابی مکانیزه نیروهای پیمانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

رییس اداره برون سپاری و نظارت بر پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ارزیابی سالانه نیروهای پیمانی این شرکت طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال برای نخستین بار به صورت مکانیزه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، کامران کوثری افزود: این ارزیابی حسب پیگیری و تلاش همکاران اداره برون سپاری و نظارت بر پیمانکاران و در راستای اجرایی نمودن آیین نامه منابع انسانی در شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت برای نیروهای پیمانی انجام گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا برای نخستین بار ارزیابی نیروهای پیمانی به تعداد ۸۵۰ نفر شاغل در قراردادهای مرتبط با حوزه نیروی انسانی، از فرآیند تعبیه شده در بستر نرم افزار فرزین و از طریق سرپرستان نیروها انجام پذیرفته است که این مهم در عمکلرد و تاثیرگذاری پرداختهای انگیزشی نیروهای پیمانی (از جمله فوق العاده کارایی، امتیاز وام قرض الحسنه و …) حایز اهمیت است.

رییس اداره برون سپاری و نظارت بر پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مساعدتهای فنی دفتر فاوا نیز در این مورد قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image