پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
اصلاح و تعدیل شبکه های روشنایی معابر برق استان خراسان رضوی با هدف کاهش مصرف سوخت

 

 

دومین مرحله از مانورهای سراسری اصلاح شبکه های برق به صورت همزمان در استان خراسان رضوی و کل کشور و توسط شرکت های توزیع نیروی برق در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ آذرماه ، با رویکرد اصلاح و تعدیل روشنایی معابر ، به منظور صرفه جویی در مصرف برق و به تبع آن صرفه جویی در مصرف سوخت نیروگاه ها برگزار می شود .

به گزارش دفتر روابط عمومی ، مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت توزيع نیروی برق استان خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت : براساس برنامه ریزی که از سوی شرکت توانیر صورت گرفته در پنجشنبه و جمعه آخر هرماه، برنامه تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع برق، در استان خراسان رضوی ، همزمان با کل کشور انجام می شود .

وی بهسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق ، اصلاح و مدیریت انرزی شبکه‌های روشنایی معابر، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و بهبود رضایت مشترکان را از مهمترین اهداف برگزاری این مانورها ذکر کرد و افزود : با توجه به اینکه مانور آذرماه با رویکرد اصلاح و تعدیل روشنایی معابر و اصلاح و تعدیل ولتاژ مشترکین برق انجام می شود ، قطعا منجر به ایجاد ظرفیتی به عنوان نیروگاه مجازی برق خواهد بود و آثار مثبتی در کاهش مصرف سوخت گاز نیروگاه های تولید برق ، در فصل سرد سال خواهد داشت .

در همین راستا مهندس باغیشنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت گفت : این مانور طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آذرماه ) در پنج شهرستان نیشابور ، تایباد ، خوشاب ، رشتخوار و خلیل آباد با مشارکت ۱۸ شهرستان ، ۳۵ گروه اجرایی و به ظرفیت ۱۱۲ نفر نیروی عملیاتی ، ۲۷ دستگاه خودروی عملیاتی ، ۱۴ دستگاه بالابر و ۷ دستگاه جراثقال برگزار می شود .

وی افزود : طی این مانور و مانورهایی که در ماه های آتی برگزار خواهد شد ، ۱۲۰۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در معابر اصلی و فرعی ، اصلاح و تعدیل خواهند شد که حدود ۲٫۵ مگاوات صرفه جویی در توان مصرفی برق به همراه خواهد داشت .

وی همچنین از جایگزینی ۱۱۷۰۰ دستگاه چراغ روشنایی گازی و کم مصرف با لامپ های LED خبر داد که از ابتدای سال ۹۸ انجام شده و حدود ۱ مگاوات صرفه جویی توان به همراه داشته است .

مهندس باغيشنی اصلاح ۴٫۵ کیلومتر شبکه فرسوده و جایگزینی با کابل خودنگهدار ، احداث ۷ دستگاه پست توزیع عمومی و اصلاح ولتاژ ۹۰۰ مشترک در راستای طرح چاوش را از دیگر برنامه های این مانور دانست .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هشت − چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image