پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
اقدامی کم سابقه در صالح آباد / احداث ۲۰ کیلومتر شبکه جدید برق 

مدیر برق صالح آباد گفت: احداث ۲۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف به منظور برق رسانی به متقاضیان جدید روستایی در این شهرستان انجام گرفته که اقدامی کم سابقه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، هاشم محرر احمدی افزود: اجرای این پروژه از سال گذشته آغاز شده و امسال به پایان رسیده که انجام هر کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار و فشار ضعیف در سطح شهرستان صالح آباد ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دربرداشته است.

وی با اشاره به اینکه ۹۳ روستای زیر پوشش مدیریت برق صالح آباد از نعمت برق بهره مند هستند، افزود: در این مدت شبکه برق این شهرستان بویژه در حوزه روستایی ۲۰ کیلومتر توسعه یافته است و مشترکین جدید روستایی برق دار شده اند.

مدیر برق صالح آباد با اشاره به انجام دیگر اقدامات در حوزه این شهرستان گفت: شناسایی و جابه جایی بیش از ۵۰ عدد تیر برق و پایه فشار متوسط در معرض سیل و انجام اقدامات پیشگیرانه با جابه جایی شبکه یا تغییر مسیر سیلاب باعث شد که در بارش های بهاره ابتدای سال ۱۴۰۰ هیچ گونه خسارات ناشی از سیل به شبکه برق این شهرستان وارد نشود.

احمدی ادامه داد: برای نخستین بار دوره های تخصصی به منظور آموزش نیروی سیم بان با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به صورت رایگان برای ۲۰ نفر از متقاضیان در سطح شهرستان صالح آباد برگزار شد، از دوره های آموزشی برگزار شده می توان به فن ورز هوایی، احداث کابل خودنگهدار به روش خط گرم، ۵۲ ساعته ایمنی و بهداشت عمومی، ۲۸ ساعته خط گرم و صعود و فرود از تیر اشاره کرد.

وی اضافه کرد: اواخر سال گذشته انبار مرکزی مدیریت برق شهرستان صالح آباد با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیون تومان باز سازی و به بهره برداری و همه کالاها و تجهیزات این مدیریت در آن مستقر شد

مدیر برق صالح آباد گفت: امسال در بحث مدیریت پیک بار شهرستان، برنامه ریزی به نحوی انجام گرفت که هم مدیریت ۱۰۰ درصدی بار در بخش کشاورزی اعمال گردید و هم برق هیچ یک از مشترکین خانگی، صنعتی و آب شرب قطع نشد.

محرراحمدی اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور پروژه تعویض کنتورهای عادی به کنتورهای هوشمند در سطح شهرستان صالح آباد در حال انجام است که تاکنون ۳۸ کنتور سه فاز و ۱۰ کنتور دیماندی به کنتور هوشمند تبدیل شده است.

وی تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، طرح بهارستان (توسعه، نگهداری و بهسازی شبکه برق روستایی) و توسعه شبکه برق متقاضیان شهری و روستایی جدید را از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهرستان صالح آباد برشمرد.

مدیر برق صالح آباد گفت: طول شبکه برق در این شهرستان شامل ۶۰۰ کیلومتر فشار متوسط و ۲۰۰ کیلومتر فشار ضعیف است و ۱۳ هزار و ۵۰۰ مشترک برق در این شهرستان  هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − 19 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image