پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
انتصابات و تغییرات جدید مدیریتی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

در جلسه ای با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران حوزه ستادی معاونین هماهنگی برق غرب و شرق و مدیران دفاتر بازار برق ، سازماندهی و طبقه بندی مشاغل و GIS معرفی شدند .
به گزارش دفتر روابط عمومی در این جلسه از زحمات و تلاش های سی ساله مهندس محمد صادق انبیایی تجلیل و مهندس علیرضا خدابنده به عنوان معاون هماهنگی برق غرب ، مهندس سعید شریفی به عنوان معاون هماهنگی برق شرق ، مهندس مهدی مرزبانی به عنوان سرپرست دفتر بازار برق ، مهندس احسان یوسفی فرد به عنوان سرپرست دفتر GIS و جلال عزیزی فر به عنوان کفیل دفتر سازمان دهی و طبقه بندی مشاغل معرفی شدند . مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی سخنانی خطاب به مدیران و معاونان شرکت گفت: نیاز است تا مدیران برای سال آینده، برنامه های خود را هدف گذاری کرده و طبق گفتمان شاخص محور در راستای چشم انداز شرکت حرکت کنند.
به گزارش دفتر روابط عمومی ، مهندس ذبیحی در مراسم تکریم و معارفه معاونین و مدیران شرکت که امروز برگزار شد ، با تجلیل از زحمات مهندس محمد صادق انبیایی ، صداقت و صمیمیت در گفتار و اشتیاق به خدمت خالصانه را جزو بارزترین ویژگی های معاون هماهنگی برق غرب استان ذکر کرد که در زمان تصدی این پست به عنوان بازویی قوی در کنار مدیریت ارشد شرکت بود .
مدیر عامل خطاب به همه معاونان و مدیران شرکت، اظهارکرد: همکاری و مساعدت با همه بخش ها یکی از اصول پیشرفت و توسعه شرکت است؛ بنابراین نیاز است تا مدیران برای سال آینده، برنامه های خود را هدف گذاری کرده و طبق گفتمان شاخص محور در راستای چشم انداز شرکت حرکت کنند.
وی همچنین با تشکر از زحمات مهندس خدابنده ، با بیان اینکه محدودیت های زیادی در مدیریت های برق شرق استان نسبت به غرب استان وجود دارد، ادامه داد: اگرچه که در بخش شرقی استان همانند غرب استان نیروهای توانمند و سخت کوشی فعالیت می کنند، با این وجود نیازمند هدایت، شاخص گذاری و مطالبه گری معاون هماهنگی شرق استان هستیم و لازم است مهندس شریفی نهایت سعی و تلاش خود را در این خصوص به کار گیرد .
مهندس ذبیحی در ادامه با تأکید بر اهمیت بازار برق ، GIS و سازماندهی ابراز امیدواری نمود با انتصابات جدید ، تحقق اهداف شرکت در این حوزه ها با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود .

شایان ذکر است در ابتدای جلسه مهندس انبیایی طی سخنانی گفت :
باید همواره کار با برنامه حمایت شود و در این راستا افراد مؤثر، پرتلاش، دست پاک و بی منت تشویق شوند و فضای صمیمی و درعین حال جدی رونق بخشیده شود. از سویی دیگر می بایست نظم فردی و سازمانی و به ویژه مالی و توجه به امانت داری سرلوحه کار قرار گیرد.
مهندس انبیایی با اشاره به اینکه رضایت مشتری و یافتن راهی برای حل مشکلات آنان امری ضروری است، بیان کرد: کارمند امروز، بازنشسته فرداست و محبت و احترام به بازنشستگان احترام به خود است. همچنین باید یادگیری فردی و سازمانی به ویژه برای مدیران و کارشناسان به صورت مستمر انجام شود.
در ادامه آقایان خدابنده ، شریفی ، مرزبانی ، عزیزی فر و یوسفی فرد مطالبی بیان کردند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

2 نظر برای “انتصابات و تغییرات جدید مدیریتی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی”

  1. با سلام و احترام
    ضمن عرض تبريك سال جديد خدمت مديريت محترم عامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوي جناب آقاي مهندس ذبيحي و معاونين محترم ، اين انتصابات شايسته و به جا را خدمت جناب آقايان مهندسين خدابنده و شريفي تبريك و تهنيت عرض مي نمايم . اميدوارم همچون گذشته در راستاي خدمتگزاري به مردم عزيز استان مان موفق و مويد باشيد.

    1. دفتر روابط عمومی گفت:

      با سلام و تشکر از اظهار لطف جنابعالی

ارسال نظر

15 − چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image