پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
بازدید اولیه از ساختگاه های متقاضیان نیروگاه خورشیدی طرح کرامت در بردسکن انجام شد

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بازدید اولیه از ساختگاه های متقاضیان نصب نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در قالب طرح “کرامت خورشید” با همراهی مسئولان در شهرستان بردسکن انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی مرزبانی افزود: در این بازدید فرماندار بردسکن، فرمانده سپاه، فرمانده بسیج سازندگی، مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز حضور داشتند.

وی بیان کرد: قرار است بزودی عملیات اجرایی طرح “کرامت خورشید” در شهرستان بردسکن آغاز شود که این بازدید به منظور بررسی وضعیت ساختگاه های این طرح در بخشهای مختلف از جمله خانه های روستایی انجام گرفت که رکورد بازدید ۱۲۰ مورد ساختگاه در یک روز شکسته شد.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طرح کرامت خورشید حسب تقاضای بهزیستی، بسیج سازندگی، سپاه امام رضا(ع)، کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در رابطه با احداث سامانه های خورشیدی برای متقاضیانی که فهرست نام آنان از سوی نهادهای مزبور اعلام شده، به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: نصب نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس چند سالی است که از محل طرح کرامت خورشید برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی آغاز شده و درآمد پایداری را برای آنها ایجاد کرده است، در این راستا بزودی عملیات اجرایی طرح مزبور ویژه سال ۱۴۰۱ برای این مددجویان آغاز خواهد شد.

علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن در این بازدید با اظهار خرسندی نسبت به نصب نیروگاه خورشیدی در این شهرستان گفت: برای جلوگیری از آلودگی هوا باید به سراغ تولید برق پاک رفت که با توجه به امکان سنجی انجام گرفته، بردسکن استعداد احداث نیروگاه های خورشیدی را دارد.

گفتنی است: بازدید اولیه از ساختگاه های متقاضیان نصب نیروگاه خورشیدی با بهره گیری از ۱۰ گروه عملیاتی و فنی انجام شد که در هر گروه یک نفر نیروی عملیاتی فنی، یک نماینده بهزیستی و یک نماینده بسیج حضور داشت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image