پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۴
بررسی حضوری وضعیت انبارهای شرکت برق خراسان رضوی توسط مدیرعامل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در بازدید حضوری از اداره انبارها و مرکز پشتیبانی و خدمات فنی شرکت وضعیت آنها را از نزدیک بررسی کرد و توصیه های لازم برای بهبود فعالیتها را به دستاندرکاران ارایه داد.

به گزارش روابط عمومی، در این بازدید معاونان هماهنگی برق، مالی و پشتیبانی، بهره برداری و دیسپاچینگ و برخی مدیران دفاتر ستادی، دکتر «علیرضا خدابنده» را همراهی کردند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی و هیات همراه ضمن بررسی خودروهای مشمول نظام آراستگی ۵s+1، وضعیت سایر خودروهای موجود در انبارها را نیز به منظور اورهال یا فروش آنها مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر خدابنده با حضور در محل دپوی ترانس های مستعمل ارسالی از شهرستانها که در محوطه انبار مرکزی جمع آوری شده بود، در جریان وضعیت غربالگری این ترانس ها که با پیگیری مرکز پشتیبانی فنی شرکت انجام شده بود، قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی به منظور تسریع در انعقاد قرارداد برای بازگشت به چرخه استفاده مجدد ترانس ها به عنوان تجهیزات ذی قیمتی که باارزش ترین دارایی شرکت محسوب می شود، تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

وی در پایان با حضور در مرکز پشتیبانی فنی شرکت توزیع برق خراسان رضوی از نزدیک شاهد پروسه تعمیرات پایانه‌های دوردست(RTU) و بخشهای مختلف کارگاه تعمیر کلید و ریکلوزر، آزمایشگاه فشار قوی HV و همچنین مراحل اخذ تأییدیه فنی تجهیزات ارسالی از کمیسیون فنی بود که در تعهد مشترکین سنگین شرکت توزیع برق خراسان رضوی است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲ مهر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image