پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
بررسی مشکلات و مسائل مدیریت برق شهرستان بردسکن در حوزه ساختار سازمانی

مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشستی با مدیر برق بردسکن مشکلات و موانع حوزه زیرپوشش این اداره را در خصوص فعالیت کارگزاریها، ساختار نیروی انسانی، شاخصها در رتبه بندی و ایجاد شعبات جدید برق در آن منطقه بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جلال عزیزی فر در این باره گفت: در ابتدای این نشست، مواردی در خصوص کارسنجی های حوزه قرا‌ئت، بازرسی، نصب، اصلاح سرویس لوازم اندازه گیری در چند شهرستان و استانداردهای انجام کار که در قرارداد کارگزاری ها عنوان شده است، ارایه شد.

وی بیان کرد: همچنین مشکلات فرآیند کار کارگزاریهای چند شهرستان و نقایص مربوط به آنها بررسی و مقرر شد، موارد و موانع چابکی و مشکلات آنها در همه شهرستانهای استان گردآوری و به حوزه معاونت خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ارسال شود که با طرح موضوعات مزبور در جلسات تیمی RCA و بررسی کامل آنها، نقایص فرآیندها برطرف گردد.

مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این نشست ساختار نیروی انسانی شهرستان بردسکن و نیروهای شاغل امانی، پیمانکاران، کارکنان تبدیل وضعیت شده ایثارگر، وضعیت ابلاغ همکاران و تطبیق با رشته شغلی آنان نیز مورد بررسی کامل قرار گرفت.

عزیزی فر اضافه کرد: در خصوص ایجاد شعبه برق در شهر شهرآباد از توابع شهرستان بردسکن نیز شاخصهای مصوب قبلی در خصوص شعبات از جمله وجود یا عدم وجود پست فوق توزیع، تعداد مشترک به تفکیک تعداد روستا، فاصله تا شهرستان، مساحت تحت پوشش، متوسط تعداد خاموشی روزانه و ماهیانه و سایر شاخصهای دیگر بررسی شد.

وی اظهار داشت: در این نشست بعد از بررسی های انجام گرفته شرایط ایجاد شعبه جدید در ساختار سازمانی بردسکن ضروری تشخیص داده نشد که توضیحات لازم و مقایسه با اطلاعات سایر شعب مشابه به مدیر برق شهرستان ارایه گردید.

مدیر دفتر سازماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همچنین کارسنجی پستهای مشترکین با توجه به سامانه ERP ، شرح وظایف کارگزاری ها و دفاتر پیشخوان و همکاران شاغل در آن پستها بررسی شد و حجم کار در شهرستان بردسکن با شهرستانهای مشابه مقایسه گردید.

وی اظهار داشت: در این نشست پیشنهادهای مدیر برق بردسکن در خصوص چند شاخص برای موضوع رتبه بندی شهرستانها نیز ارایه شد که دو مورد از آنها قابلیت اندازه گیری داشت و مقرر شد، پس از جمع بندی کامل پیشنهادهای جدید شهرستان در صورت تایید معاونتهای تخصصی و خبرگان در ویرایش بعدی اعمال شود.

عزیزی فر اضافه کرد: در خصوص سایر پیشنهادهای مدیر برق بردسکن، مقرر شد همه موارد مزبور پیگیری شده و پس از هماهنگی با معاونتهای مربوطه در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده + 13 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image