پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
بررسی وضعیت نیروی انسانی و ایجاد شعبه جدید در مدیریت برق چناران

مدیر دفتر ساماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ساختار کامل نیروی انسانی مدیریت برق شهرستان چناران و وجود ایجاد شعبه جدید در بخش “سیدآباد” مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جلال عزیزی فر افزود: بررسی وضعیت نیروهای شاغل، پیمانکار و نیروهای ایثارگر تبدیل وضعیت شده اداره برق چناران طی سفری به آن شهرستان و نشستی با مدیر برق آن انجام گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه استانداری خراسان رضوی در خصوص تامین برق بخش “سیدآباد” از توابع شهرستان چناران، در این نشست مقرر شد اطلاعات کامل مربوط به منطقه مزبور طبق جدولی که برای شعبات تهیه شده بود، اعم از تعداد روستاها و مشترکین هر روستا به تفکیک، وجود یا عدم وجود ترانس فوق توزیع در منطقه، میزان مسافت دورترین و نزدیکترین روستا به شهر جمع آوری شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این نشست مقرر شد که درباره نیاز به وجود یا عدم وجود خودرو یا ساختمان، میزان متوسط خاموشی های روزانه یا ماهیانه، تعداد نیروهای بهره بردار و مشترکین، بررسی کاملی انجام و نتیجه آن ارسال شود تا در خصوص نیاز یا عدم نیاز به وجود شعبه مدیریت برق در سیدآباد طبق مصوبات و تقسیمات قبلی منطقه ای تصمیم گیری شود.

مدیر دفتر ساماندهی و طبقه بندی مشاغل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این نشست همچنین کارسنجی حسابداری تاسیسات و پستهای مشترکین با توجه به سامانه ای.آر.پی و وظایف کارگزاری ها و دفاتر پیشخوان و همکاران شاغل در آن پستهای برق بررسی شد.

عزیزی فرد اظهار داشت: پشنهادهای مدیر برق شهرستان چناران در خصوص چند شاخص برای موضوع رتبه بندی شهرستانها نیز در این نشست ارایه شد که سه مورد از آن قابلیت بررسی داشت، پس از جمع بندی کامل پیشنهادهای جدید مدیر برق چناران در صورت تایید آن توسط معاونتهای تخصصی و خبرگان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، موارد مزبور اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در خصوص چند پیشنهاد دیگر مدیر شهرستان برق چناران مبنی بر نیاز یا عدم نیاز به ابلاغ با حفظ سمت تعدادی از همکاران آن نهاد نیز مقرر شد با مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هماهنگی های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image