پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
برق ادارات پرمصرف قطع و در صورت عدم کاهش معرفی می شوند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ادارات و سازمانهای عمومی پرمصرف که از الگوی تعیین شده هیات وزیران تبعیت نکنند و مصرف برق خود را کاهش ندهند، ضمن قطع به مردم نیز معرفی می شوند.

سید مجید آزیز افزود: طبق مصوبه هیات وزیران می بایست ادارات، بانکها و سازمانهای عمومی مصرف برق خود را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف جاری خود را کاهش دهند.

وی بیان کرد: این مصوبه از روز سه شنبه هفته گذشته در خراسان رضوی به اجرا درآمده است و در پی آن روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه برق ۲۵ اداره پرمصرف و روز گذشته برق ۴۷ اداره پرمصرف در استان قطع شد.

وی اظهار داشت: این ادارات در شهرستانهای نیشابور، قوچان، سبزوار، سرخس، تایباد، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام، فریمان، مه ولات، خواف، جوین، کاشمر و چناران قرار داشتند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از همه مشترکین خواست نسبت به رعایت الگو و صرفه جویی در مصرف برق بویژه در ساعات اوج بار همکاری لازم را داشته باشند تا امکان بهره مندی از برق برای همه فراهم شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − 15 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image