پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴
برق پایدار برای آزمون سراسری ۲۹ شهرستان خراسان رضوی تامین می شود

معاون بهره برداری و دسیپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برق پایدار با کمترین اختلال در شبکه توزیع برای حوزه های امتحانی آزمون سراسری ۲۹ شهرستان تحت مدیریت این شرکت تامین می شود.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، باغیشنی افزود: با توجه به برگزاري آزمون كنكور سراسري سال ۱۴۰۰ در روزهاي ۹ تا ۱۲ تيرماه و همزماني موضوع با گرماي هوا و به تبع آن افزايش نياز به مديريت مصرف با توجه به محدوديتهاي توليد برق در کشور تمهیدات لازم برای بروز حداقل خاموشی ها و تامین برق پایدار برای حوزه های امتحانی اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: در این راستا همه محل هاي برگزاري آزمون در ۲۹ شهرستان تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و همچنين ساير مراكز ذيربط، شناسايي و وضعيت تجهيزات لوازم اندازه گيري محلهاي مذكور بررسي شده است تا در صورت لزوم و در اسرع وقت اصلاحات لازم انجام گیرد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: وضعيت شبكه هاي فشار متوسط ، پست هاي توزيع و شبكه هاي فشار ضعيف محلهاي برگزاري آزمون از نظر پايداري و قابليت انجام سريع مانور بار، مورد بررسي قرار گرفته اند و سناريوهاي مختلف مانور تهيه و مرور شده است تا آمادگي لازم در این زمینه ایجاد شود.
باغیشنی اظهار داشت: انجام همه فعاليتهاي اجرايي روي شبكه (اماني و پيمانكاري)، اعمال خاموشيهاي با برنامه، انجام حفاري ها و سایر موارد در محدوده اطراف مناطق برگزاري آزمون (فيدر فشار متوسط مربوطه و يا مدار مجاور آن / پست توزيع و فيدر فشار ضعيف مربوطه) در روزهاي برگزاري كنكور لغو شده است.
وی بیان کرد: همه اکیپهای اتفاقات عمليات ، تعميرات و گروه هاي بحران در روزهاي برگزاری آزمون سراسری در حالت آماده باش قرار دارند تا ضمن استقرار در محلهاي مانوري پيش بيني شده، در صورت وقوع خاموشي ناخواسته در مناطق برگزاري آزمون سريعا نسبت به رفع عيب و يا برقدار نمودن محل از مسير تغذيه جايگزين اقدام کنند.

معاون شرکت توزیع برق استان اضافه کرد: به مسوولان برگزاری آزمون سراسری در شهرستان ها توصیه شده است تا مولد اضطراری برق در محلهای برگزاری کنکور پیش بینی و نصب کنند و مولد اضطراری شرکت برق نیز در هر شهرستان به منظور مواجهه با شرایط بحرانی، آماده استفاده می باشد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ تیر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۷ تیر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هشت + 19 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image