اولين مرحله از دوره آموزشي راه اندازي و نحوه کار با سامانه تدارکات الکترونيکي دولت توسط امور تدارکات و با همکاري دفتر آموزش و با حضور تعدادي از معاونين، مديران، روساي ادارات و کارشناسان حوزه ستادي و کليه مديران برق و مسئولين مالي شهرستانها به صورت حضوري و وبيناری مجموعا” به تعداد ۸۵ نفر و به مدت ۴ ساعت برگزار گرديد.
به گزارش دفتر روابط عمومی در ابتداي دوره مهندس ذبيحي ضمن تاکيد بر انجام کليه معاملات متوسط در شهرستانها در بستر سامانه تدارکات الکترونيکي دولت، شفافيت در معاملات، بهبود فرآيندهاي خريد، اطمينان از انجام صحيح معاملات، نظارت بيشتر بر انجام معاملات را از مزاياي اين سامانه برشمرد .
در ادامه مدير امور تدارکات ضمن تشکر از مهندس موسي زاده نماينده سامانه تدارکات در استان خراسان رضوي و همچنين همکاران مجموعه تدارکات جهت برگزاري مطلوب دوره گفت : مرحله اول دوره در خصوص روش راه اندازی و نحوه ثبت نام و دريافت توکن بود و در جلسات بعد نحوه کار با سامانه در بخشهای استعلام ، مناقصه و مزايده برگزار می شود و طبق هماهنگي انجام شده مراحل دوم و سوم اين دوره در دو نوبت تا پايان سال برگزار خواهد شد.
اشتراک
گذاری
تاریخ انتشار :
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ |
تاریخ بروز رسانی:
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ |
نویسنده:
دفتر روابط عمومی