پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
برگزاری دوره آموزشي راه اندازي و نحوه کار با سامانه معاملات الکترونيکي دولت

اولين مرحله از دوره آموزشي راه اندازي و نحوه کار با سامانه تدارکات الکترونيکي دولت توسط امور تدارکات و با همکاري دفتر آموزش  و با حضور تعدادي از معاونين، مديران، روساي ادارات و کارشناسان حوزه ستادي و کليه مديران برق و مسئولين مالي شهرستانها به صورت حضوري و وبيناری مجموعا” به تعداد ۸۵ نفر و به مدت ۴ ساعت برگزار گرديد.
به گزارش دفتر روابط عمومی در ابتداي دوره مهندس ذبيحي ضمن تاکيد بر انجام کليه معاملات متوسط در شهرستانها در بستر سامانه تدارکات الکترونيکي دولت، شفافيت در معاملات، بهبود فرآيندهاي خريد، اطمينان از انجام صحيح معاملات،  نظارت بيشتر بر انجام معاملات را از مزاياي اين سامانه برشمرد .
در ادامه مدير امور تدارکات ضمن تشکر از مهندس موسي زاده نماينده سامانه تدارکات در استان خراسان رضوي و همچنين همکاران مجموعه تدارکات جهت برگزاري مطلوب دوره گفت : مرحله اول دوره در خصوص روش راه اندازی و نحوه ثبت نام و دريافت توکن بود و در جلسات بعد نحوه کار با سامانه در بخشهای استعلام ، مناقصه و مزايده برگزار می شود و طبق هماهنگي انجام شده مراحل دوم و سوم اين دوره در دو نوبت تا پايان سال برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image