پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
برگزاری مانور وصول مطالبات در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با شرکتهای توزیع برق سراسر کشور، مانور وصول مطالبات از مشترکین برق در این استان طی روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن ذبیحی افزود: این مانور در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکین برق سراسر کشور در این استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: در طی برگزاری دو روزه این مانور توسط گروه های اجرایی، تلاش می شود با حفظ کرامت مشترکین و هماهنگی هایی که در شهرستانها انجام گرفته است، مطالبات معوق مشترکین اعم از خانگی، اداری و عمومی وصول شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی میزان مطالبات معوق مشترکین را ۱۴۹ میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: گروه هایی در این مانور بسیج شده اند با مراجعه حضوری، برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک، مشترکین را ترغیب به تسویه هر چه سریعتر بدهی هایشان می کنند.

ذبیحی خاطر نشان کرد: مشترکین خوش حسابی که مصارف برق آنان طی یک سال گذشته کمتر از الگوی مصرف بوده و جزو مشترکین کم مصرف خراسان رضوی به شمار رفته اند نیز در خلال برگزاری مانور وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شده و مورد تشویق قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image