پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
برگزاری مسابقه Rca cup در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نخستین دوره از مسابقات Rca cup یا ” رقابت تحلیل علل ریشه ای” این شرکت با حضور چندین تیم از شهرستان های استان خراسان رضوی برگزار شد و تیم ها آثار خود را برای بررسی داوران ارسال نموده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مجتبی رفیعی افزود:Rca یا “تحلیل علل ریشه ای”در جهت “تکمیل چرخه بهره وری” است که گروه های کاری آن تحت عنوان کارگروه های تدبیر و تیم های RCA از ابتدای سال ۱۴۰۰ در همه شهرستانهای خراسان رضوی مستقر شده است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری نخستین دوره از مسابقات Rca Cup تلاش در جهت کاهش مسائل و مشکلات شرکت، صرفه جویی در هزینه ها، تقویت کار تیمی، بکارگیری دانش خبرگان در حوزه های مختلف است.

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ملاک برتری تیم های Rcaدر این مسابقه، ارایه موثرترین اقدامات اصلاحی و موثرترین راه حل ها برای مسائل و مشکلات شرکت است، به نحوی که منجر به بیشترین صرفه جویی در منابع، تقویت کار تیمی، بکارگیری دانش خبرگان در حوزه های مختلف شده، و نتیجه آن بیشترین قابلیت تسری را به بخشهای مختلف داشته باشد.

کارشناس دفتر تمتا و دبیر کمیته بهره وری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این باره گفت: شرکت کنندگان در این مسابقات، در قالب تیم های ۴ تا ۷ نفره، آثار خود را ارائه داده اند و در مجموع حدود ۱۱۰ نفر از افراد خبره و با دانش در این دوره از مسابقات شرکت داشته اند.

علمی مهر افزود: در تلاش هستیم تا با این کار، برای کارکنان شرکت انگیزه مضاعفی ایجاد شود تا راه حل های موثر برای مسائل و مشکلات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را در قالبی رقابتی با شور و شوق بیشتری ارایه دهند تا پس از انتخاب بهترین آثار، و تقدیر از برترین ها، نشان افتخاری نیز برای شهرستان به یادگار بماند.

وی بیان کرد: نشست داوری نخستین دوره مسابقات Rca cup با حضور داوران آقایان صالحیان، رستمی زاده، رضایی، نایب و رفیعی در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار و آثار ارسالی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

کارشناس دفتر تمتا و دبیر کمیته بهره وری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همچنین مقرر شد Rca های مربوط به هر حوزه کاری به منظور صحت سنجی اطلاعات و مستندات ارسالی به تیم های تخصصی هر حوزه سپرده شود تا در نشست بعدی، جمع بندی نهایی انجام گیرد.

گفتنی است شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی از سال ۱۴۰۰ در راستای تکمیل چرخه بهره وری خود، نسبت به استقرار فرایند اقدام اصلاحی و حل مسئله اقدام نموده است و مسابقات Rca cup از این پس همه ساله برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image