پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
برگزاری همایش استارت آپی مدیریت مصرف برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی

به منظور استفاده از توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه استارت آپ­ها برای اجرای طرح های افزایش مشارکت عمومی در مدیریت مصرف برق در زمان‌های اوج بار با استفاده از فناوری‌های نوین ، اولین رویداد استارت آپی مدیریت مصرف برق در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، دکتر مهدی ظریف مدیر دفتر تحقیقات شرکت با اعلام این خبر گفت : با توجه به برنامه‌ها و سیاست های صنعت برق در حوزه فاوا و هوشمندسازی که از سوی شرکت توانیر اعلام شده ، این استارت آپ در نظر دارد از توان شرکت‌های توانمند در حوزه های مختلف برای اجرای طرح افزایش مشارکت عمومی در مدیریت مصرف برق در زمان‌های اوج بار با استفاده از فناوری‌های نوین استفاده نماید.

وی افزود : رویداد مدیریت مصرف برق؛ یک رویداد ۲ مرحله ای مبتنی بر مدل نوآوری باز می باشد، که فضایی برای مواجهه با چالش ها، فرصت ها و مسائل واقعی شرکت­های توزیع نیروی برق ایجاد می­کند. نخبگان، ایده پردازان و متخصصان در این رویداد ضمن توانمندسازی و مهارت افزایی، ایده ها و طرح های خود برای پاسخگویی به چالش ها و محورهای مطرح شده، ارائه نموده و با بهره مندی از رهنمود های مربیان خبره برای دستیابی به پاسخ چالش مورد نظر تلاش می کنند و  در پایان دستاوردها به مدیران شرکت­ های توزیع و داوران ارائه می گردد. دکتر ظریف با بیان این مطلب که این رویداد در تاریخ های ۱۴ الی ۱۶ اسفند ماه ۹۸ در محل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود و به برندگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد ، محورهای اصلی رویداد را شامل مدیریت مصرف و مدیریت سمت تقاضا ، افزایش راندمان مصرف کننده ها ، کشاورز همیار و صنایع همکار ، شبکه های اجتماعی و مدیریت مصرف برق ، اینترنت اشیاء و مدیریت مصرف برق و ذخیره کننده ها و مدیریت مصرف برق دانست و از تمامی علاقه مندان دعوت کرد با مراجعه به آدرس اینترنتی www.kedcs.com  ایده های خود را ثبت نمایند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

6 − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image