پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
بزرگترین شبکه بی سیم دیجیتال کشور در خراسان رضوی راه اندازی می شود

مجری فناوری ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از آغاز اجرای پروژه راه اندازی شبکه بی سیم دیجیتال با پوشش دهی در سراسر استان و اتمام آن طی یک ماه آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، شهرام کیخایی گفت:  با توجه به توسعه روزافزون جمعیتی مراکز بزرگ شهری دور از مرکز در این استان،اجرای طرح شبکه بی سیم دیجیتال که نسل چهارم ارتباطات رادیویی است، از دو سال گذشته آغاز شده است .
وی بیان کرد: با پایان فرایند اجرایی طرح شبکه بی سیم دیجیتال شاهد سرعت مناسبتر پاسخگویی به تمامی مشترکان، بهبود ارتباطات و کاهش هزینه های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خواهیم بود.
وی اظهار داشت: با اجرایی شدن کامل طرح شبکه بی سیم دیجیتال، معایب موجود شبکه آنالوگ برطرف شده و تمامی ۲۹ مدیریت برق استان تحت نظارت و مدیریت متمرکز نواحی ۶ گانه جمعیتی شامل نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر قرار خواهند گرفت.
مجری فناوری ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در گام نخست  و با راه اندازی شبکه بی سیم دیجیتال، علاوه بر افزایش کیفیت صوتی نیروهای عملیاتی با مراکز، امکان ارسال دیتا (پیام) وجود داشته و موقعیت جغرافیایی نیروهای عملیاتی در حین عملیات نیز دریافت شده و امکان مدیریت بهتر این نیروها به منظور نیل به هدف کاهش خاموشی و رضایت مشترکین میسر می شود.
کیخایی بیان کرد: به منظور اجرای شبکه بی سیم دیجیتال، زیرساخت ارتباطی پیشرفته و با پهنای باند مناسبی در خراسان رضوی اجرا شده است که مبنایی برای توسعه سایر سیستم‌های نظارتی و درون سازمانی است.
وی افزود: شبکه بی سیم دیجیتال از امنیت بالایی در ارتباطات و قابلیت مانیتورینگ آنلاین برخوردار است، در این شبکه موقعیت همکاران در نقاط مختلف شبکه قابل رصد بوده و قابلیت فرماندهی بهتری را در شرایط بحران به وسیله ارتباط مستقیم مدیران ارشد فراهم می کند.
وی بیان کرد: با افزایش تعداد تکرارکننده ها در شبکه بی سیم دیجیتال به ۱۶ مورد در سایتهای برق خراسان رضوی، تمامی استان تحت پوشش این شبکه قرار می گیرد.
کیخایی اظهار داشت: با توجه به وسعت شبکه توزیع خراسان رضوی و شرایط اقلیمی متفاوت آن، گام دوم اجرای شبکه بی سیم دیجیتال در استان، توسعه دیسپاچینگ‌های منطقه ای نیز از ۲ به ۶ ناحیه در نیشابور، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image