پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
بهسازی شبکه برق ۴۰۰ روستا در خراسان رضوی


مدیر طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بهسازی شبکه های برق ۴۰۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان در حال انجام است که تاکنون بهسازی ۲۶۰ روستا تکمیل شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، هادی مهدیزاده افزود: اجرای طرح بهارستان در روستاهای باقیمانده شامل اقداماتی از جمله رفع افت ولتاژ ، جابجایی پایه های واقع شده در معابر عمومی و اصلاح شبکه روشنایی معابر روستایی، نصب ۱۳۰ دستگاه ترانسفورماتور و هفت دستگاه تقویت کننده (اتوترانس) می شود که در دست اجرا است.
وی اظهار داشت: طرح بهارستان مربوط به اقداماتی برای رفع افت ولتاژ، حذف پایه های برق عامل سد معبر، اصلاح و توسعه شبکه برق می شود که برای روستاهای دارای برق انجام می گیرد.
مدیر طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مبنای تعریف و اجرای طرح بهارستان مربوط به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص اعتباراتی به توانیر برای توسعه و بهسازی شبکه های برق روستایی است.
وی خاطر نشان کرد: با احتساب اعتبارات توسعه روستایی مجموع روستاهای بهره مند از اعتبارات طرح توسعه و بهسازی در خراسان رضوی ۹۰۰ روستاست که این طرح با اولویت روستاهای مشکل دار و طی هماهنگی با فرمانداری ها در حال اجراست

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

13 + نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image