پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
تاکید استاندار خراسان رضوی بر ایجاد پست برق در جغتای

استاندار خراسان رضوی در سفر به جغتای احداث پست برق برای تامین نیاز ناحیه صنعتی و کارخانه فروکروم این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، همراه با یکی دیگر از سفرهای استانی استاندار خراسان رضوی، دکتر یعقوبعلی نظری به همراه مهندس محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مهندس حسین محمودی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهرستان جغتای حضور یافتند و مسائل حوزه برق آن را مورد بررسی قرار دادند.

آنان در این سفر از ناحیه صنعتی شهرستان جغتای و کارخانه فروکروم آن بازدید کردند که مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان در این بازدید ضمن بیان محدودیتهای پیش رو در حوزه برق، راهکارهایی در این خصوص به استاندار خراسان رضوی پیشنهاد داد.

استاندار خراسان رضوی نیز دراین بازدید گفت: ما نسبت به حل مشکلات جغتای در حوزه صنعت مسئولیت داریم و باید برای احداث پست برق به منظور حل مشکل تامین برق ناحیه صنعتی و کارخانه فروکروم جغتای اقدام کنیم.  

سپس مقرر شد نشستی تخصصی برای برون رفت از شرایط پیش رو در خصوص برق با حضور مدیران صنعت برق خراسان رضوی در محل دفتر دکتر جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی برگزار شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این سفر در محل مدیریت برق جغتای حضور یافت و ضمن بیان راهنمایی های لازم، پیگیری مدیریت برق شهرستان برای سرعت بخشیدن در انتقال سند زمین اداره امور آب جغتای به این مدیریت و اجرای پروژه ساختمانی را مورد تاکید قرار داد.

مدیر برق جغتای نیز در این بازدید ضمن ارایه گزارشی از وضعیت شاخصهای برق این شهرستان گفت: طول شبکه فشار متوسط جغتای ۷۰۰ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف آن ۳۴۰ کیلومتر است، تعداد مشترکین برق این شهرستان به ۲۰ هزار و ۵۶۰ مشترک می رسد.

محسن مهری افزود: در راستای اجرای پروژه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، امسال تبدیل ۳۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۶ کیلومتر از آن اجرا شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای نصب کنتور هوشمند برای مشترکین برق جغتای تاکنون ۱۰۰ کنتور سه فاز و ۱۵ کنتور دیماندی برای مشترکین این شهرستان نصب شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

6 + 18 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image