پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴
تشریح برنامه مدیریت پیک بار تابستان در باخرز 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حضور در شهرستان باخرز برنامه های مدیریت بار تابستان سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احمد اسدی به اتفاق مدیران دفاتر مدیریت مصرف و روابط عمومی در نشست مشترکی در محل فرمانداری شهرستان باخرز با فرماندار، همکاران مدیریت برق و متولیان بخش صنعت‌ و کشاورزی آن شهرستان دیدار کرد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن تشکر بابت حمایتها و همکاری های گذشته مسئولین شهرستان، شرایط تامین برق و پیک بار سال جاری را تشریح و بر اجرای برنامه ها در حوزه صنایع و کشاورزی تاکید کرد. 

حسینعلی دیندار، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست به تشریح برنامه های مدیرت برق بخش کشاورزی، صنعتی و اداری در استان پرداخت و  ضرورت همکاری ادارات مطابق بخشنامه هیات وزیران در کاهش مصرف را مورد تاکید قرار داد.

سید مجید آزیز، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن تشریح مباحث اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف برق گفت: برق دیگر ارزان، پاک و فراوان نیست، لذا رعایت رفتارهای صرفه جویانه توسط مسئولین به عنوان الگویی برای سایر مردم ضروری می باشد.

جواد حسن زاده، فرماندار باخرز نیز در این نشست ضمن تشکر از جدیت و حضور مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در شهرستان نسبت به مدیریت و کنترل پیک بار این شهرستان در تابستان قول مساعدت داد و بر لزوم برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیق در این زمینه تاکید کرد. 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه سایر مسئولان در جریان حضور در شهرستان باخرز از خطوط و پست ۱۳۲ کیلوولت این شهرستان دیدن کرد و وضعیت آن را مورد بررسی قرار داد. 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image