پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
تقدیر از فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر  

 با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین ، از فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر ، به جهت همکاری در تامین امنیت ، مقابله با رمز ارزها و سرقت تجهیزات شبکه قدردانی شد .
  به گزارش روابط عمومی ، مهندس ذبیحی با اشاره به طولانی بودن شبکه ها و در معرض اسیب بودن تاسیسات توزیع ، همکاری شایسته نیروی انتظامی در حفاظت از تاسیسات و تجهیزات شبکه را باعث ارائه خدمات بهتر به مردم و پیشگیری از نارضایتی ها دانست .
  همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در  پیشگری از سرقت ها ، به همکاری و تعامل خوب با مدیریت برق شهرستان اشاره کرد که منجر به کشف مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز و  سرقت تجهیزات شده است .
  وی ایجاد گشت های تلفیقی با حضور همکاران مدیریت برق شهرستان را اثربخش دانست و گفت : طی شب گذشته سارقی را در حین سرقت ۱۵۰ متر کابل ، پای تیر برق دستگیر و با شناسایی مال خر ،  مقدار زیادی کابل برق نیز کشف شده است .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۴ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image