پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
تقدیر فرماندار شهرستان زاوه از تلاش های مدیران و کارکنان صنعت برق

در جلسات جداگانه ای که به منظور تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان زاوه در محل فرمانداری و مدیریت برق شهرستان برگزار شد ، صادقی فرماندار شهرستان با اشاره به خاموشی های اخیر ، از مدیریت صحیح و برنامه ریزی خاموشی ها در شهرستان زاوه و تلاش شبانه روزی مدیریت برق شهرستان تقدیر نمود .
وی از صنعت برق به عنوان ساختاری نظام مند و دارای چارچوبی منظم یاد کرد که قطعا مشکلات به وجود آمده ، با درایت مدیران این صنعت برطرف شده و خللی در جایگاه پرافتخار این صنعت به وجود نخواهد آورد .
وی همچنین با تجلیل از تلاش ها و زحمات مهندس امیری ، مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان را به عنوان مجموعه ای همراه و پشتیبان در اجرای طرح ها و برنامه های صنعت برق دانست و ابراز امیدواری نمود مهندس سعادت خواه در ادامه مسیر توفیقات بیشتری در ارائه خدمت به مردم داشته باشد .
مهندس شریفی معاون هماهنگی برق شرق استان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان به جهت حمایت های مناسب از مدیریت برق شهرستان ، پاسخگویی مناسب به مردم و تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری ، هماهنگی با مسئولین شهرستان ، اجرای به موقع پروژه ها و پیگیری دقیق شاخص های مورد تاکید در نقشه استراتژی شرکت را از نکات مورد تاکید مدیریت ارشد شرکت دانست و ابراز امیدواری نمود ، مدیر جدید شهرستان در این مسیر با بهره گیری از ابزارهای مناسب توفیق داشته باشد .
وی منابع انسانی را از مهمترین سرمایه های شرکت دانست و افزود : خوشبختانه مدیربت برق زاوه از حیث داشتن نیروی انسانی زبده و متخصص ، دارای قابلیت ویژه ای است و لازم است از این ظرفیت در جهت تحقق اهداف شرکت استفاده شود .
همچنین سید مجید آزیز مدیر روابط عمومی شرکت ، استفاده از فرصت خدمت رسانی به مردم را مهمترین ویژگی دوران کاری ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود کلیه همکاران در هر جایگاهی که حضور دارند ، بتوانند گام مثبتی در جهت ارائه خدمت به مردم و گشودن گرهی از مشکلات ایشان بردارند .
در ادامه مهندس امیری گزارش مختصری از مهمترین اقدامات خود طی ۷ سال حضور در شهرستان زاوه ارائه و در پایان نیز مهندس سعادت خواه ابراز امیدواری نمود با حمایت مدیران ستادی و تلاش مجموعه همکاران شهرستان ، شاهد ارتقای شاخص های مدیریت برق زاوه و کسب نتایج بهتر در ارزیابی های پیش رو باشیم .
لازم به ذکر است در انتهای جلسه لوح تقدیر مهندس ذبیحی و هدیه ایشان به مهندس امیری و ابلاغ مهندس سعادت خواه به ایشان تقدیم شد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image