پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
تقدیر وزیر نیرو از مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان خراسان رضوی

در مراسم سی و سومین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، دكتر رضا اردکانیان از استاندار و مدیران صنعت آب و برق استان خراسان رضوی  به‌عنوان دست‌اندرکاران این پویش قدردانی کرد.
به گزارش دفتر روابط عمومی ،متن تقدیرنامه وزیر نیرو خطاب به مهندس ذبیحی مديرعامل این شرکت به شرح زیر است:
«الف‌ب حروف آغازین الفباست و الفبای هرکار، زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن‌مان است و پویش فراگیر ملی (هرهفته_الف_ب_ایران) میدانی وسیع برای خدمت‌گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.
به‌واسطه نقش آفرینی مؤثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش (هرهفته_ الف_ب_ایران) در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹، از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می‎نماید.
رجاء واثق وجود دارد در هفته‌های باقیمانده از این پویش در سال جهش تولید همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش تمامی مساعی  خود را در جهت تأمین برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هرچه بیشتر مردم شریف بکار خواهید گرفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۳ دی ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image