پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
تمامی مشترکین صنعتی خراسان رضوی دارای کنتور هوشمند برق هستند

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به احیای ۹ هزار و ۵۰۰ کنتور دیجیتال و سه هزار و ۷۰۰ کنتور مکانیکی گفت: در حال حاضر تمامی مشترکین صنعتی استان مجهز به کنتور هوشمند هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس مهدی دهقان در جلسه کمیته راهبری خدمات مشترکین شرکت توانیر که با حضور مهندس مدقق مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر ، مدیران عامل و معاونین فروش و خدمات مشترکین تعدادی از شرکت های توزیع کشور به میزبانی توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مسائل بسیار مهمی که در حوزه پیک بار و مدیریت مصرف داریم، به خصوص مشترکین کشاورزی، گستردگی و حجم بسیار زیاد مشترکین روستایی، باید تمام کارها را بر اساس گانت چارت پیش ببریم.

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: بعد از پیاده سازی قبض سبز و فرصتی که برای استفاده از قبض های الکترونیکی ایجاد شد، یک طرح مطالعاتی با هدف شفاف کردن قبوض و ارائه خدمات انجام دادیم و تلاش کردیم تا از تجربیات سایر کشورها نیز استفاده کنیم؛ تحلیل قبوض در این کشورها نشان داد که در یک قبض مفاهیمی مانند زبان شناسی، جامعه شناسی، روانشناسی و دیدگاه های فرهنگی باید لحاظ شود.

دهقان با اشاره به روئیت پذیری لوازم اندازه گیری شهرک های صنعتی و صنایع دیماندی گفت: در این خصوص شرکت توانیر راهکارهای مختلفی را مطرح کردند، اما ما در خراسان رضوی به این نتیجه رسیدیم که می توان با نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکین سه فاز صنعتی و هزینه حداقلی این هدف را محقق کرد؛ این راهکار برای شرکت توانیر کشور ارسال شده است و بعد از تائید اجرا خواهد شد.

تمام مشترکین صنعتی مجهز به کنتور هوشمند شدند

وی گفت: اقدام دیگری که در شرکت در حوزه پایش فهام انجام شد، برنامه ریزی بسیار مطلوبی برای آنلاینی کنتورها با توجه به گستردگی منطقه در سال جاری بود که در حال حاضر با توجه به ۱۳ هزار کنتوری که داریم؛ تمام مشترکین صنعتی مجهز به کنتور هوشمند شدند و برای مشترکین کشاورزی اگر یک هزار و ۵۰۰ کنتور دیگر در اختیار داشته باشیم می توانیم تمام مشترکین دیماندی در سطح استان را مجهز به کنتور هوشمند کنیم.

صدور قبض هوشمند برای ۱۲ هزار مشترک دیماندی

وی ابراز کرد: یکی دیگر از اقدامات شاخص مرکز پایش فهام که در حال انجام است، قرائت متمرکز و صدور قبض هوشمند برای ۱۲ هزار مشترک دیماندی می باشد؛ ما نزدیک به ۶۰۰ مشترک فعال مولد خورشیدی داریم که به شکل همزمان در مرکز پایش فهام قرائت می شوند.

دهقان با بیان اینکه در حال حاضر تمام نقاط تبادلی در داخل و خارج از استان برای بحث جلوگیری از تلفات و رویت پذیری مجهز به کنتورهای هوشمند هستند، ابراز کرد: در بحث طرح چاوش اطلاعات از کنتور برداشت می شود و همچنین بحث ارتباطی در این مرکز را با کنتورها مدیریت می کنیم.

احیای ۹۵۰۰ کنتور دیجیتال و ۳۷۰۰ کنتور مکانیکی

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه این نرم افزار می تواند برای کل شرکت های توانیر در کشور مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: احیای کنتورهای هوشمند یکی دیگر از اقدامات شاخص شرکت بوده است که در این خصوص ۲۰ هزار کنتور در سال جاری بررسی شد و در مجموع ۹ هزار و ۵۰۰ کنتور دیجیتال و سه هزار و ۷۰۰ کنتور مکانیکی احیا شد .

دهقان با اشاره به قرائت های اندرویدی اظهار داشت: از ابتدای سال ۲۳۰ پراپ بلوتوثی نسل جدید سازگار با تمامی کنتورها و ۲۰۰ گوشی موبایل برای مامورین قرائت خریداری شده است که از دوره پنجم امسال قرائت را به صورت اندرویدی شروع کردیم.

وی با اشاره به طرح ملی قبض سبز افزود: در حال حاضر تلفن و اطلاعات ۹۸٫۳ درصد مشترکین برداشت شده است، نزدیک به ۸ درصد خطا در خصوص شماره تلفن ها وجود دارد که باید رفع شود.

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به رویداد استارت آپ به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با محور مدیریت مصرف بیان کرد: این رویداد در اسفند ماه جاری اجرا خواهد شد و  از تمامی شرکتها و افراد فعال در این حوزه دعوت می کنیم که در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در سخنان کوتاهی گفت : کمیته راهبری خدمات مشترکین با توجه به تعاملات و تاثیراتی که در حوزه فروش و پس از فروش و موضوعات برون سازمان و درون سازمانی دارد، بسیار نقش موثری را می تواند ایفا کند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی ابراز امیدواری نمود ، نتایج این نشست ، اثرات مثبتی در بهبود کمی و کیفی خدمات به مشترکین داشته باشد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

15 + 11 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image