پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
توسعه مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع برق خراسان رضوی در سطح مگاپروژه اتوماسیون

مجری مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی این شرکت در سطح مگاپروژه اتوماسیون توسعه داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، ناصر نایب افزود: با توجه به گستردگی شبکه توزیع برق استان و تجهیزات قطع کننده و اتوماسیون آنها، نیاز به بروزرسانی اطلاعات تجهیزات و مدیریت اطلاعات دارایی های این تجهیزات بسیار گرانقیمت و استراتژیک ضرورت پیدا کرد.

وی بیان کرد: با اجرای موفق پروژه بزرگ اتوماسيون در سطح استان خراسان رضوی که از سال ۱۳۹۷ بطور جدی و با حمایت مدیرعامل شرکت آغاز شد، توسعه روزانه اين شبکه نياز به پياده سازی مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح اين شبکه بزرگ احصا شد.

مجری مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با اجرای این پروژه تمامی معایب این تجهیزات شناسایی و برنامه زمانبندی بازدید و سرویس این تجهیزات از طریق فرآیند مدیریت کار در نرم افزار وب پَم‌ اجرایی می گردد و سوابق کامل اطلاعات کارکردی این دارایی ها در نرم افزار ثبت می شود.

نایب اظهار امیدواری کرد با اجرای کامل پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گام مهمی در راستای تحول دیجیتال در مدیریت دارایی های فیزیکی برداشته شود.

مجری کدگذاری دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این باره گفت: به منظور اجرای پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی در ابتدا فهرستی از دارایی های فیزیکی تحت اتوماسیون شرکت در سامانه وب پم وارد شدند.

محسن فرزادمهر افزود: در ادامه این فرآیند، برچسب های رمزینه پاسخ سریع مطابق با استاندارهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و دستورالعمل کدگذاری مصوب، از طریق سامانه وب پم سفارش داده و در تعدادی انبوه‌ و به صورت بی‌ نام چاپ و به شهرستانها ارسال شد.

وی افزود: در اين راستا با برگزاری جلسات مشترک دفتر نظارت بر بهره برداری و دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی و همچنین مجری مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت و جلسات متعدد همفکری در اين خصوص، برنامه‌ ريزی لازم برای مدیریت دقیق و بهینه اين پروژه بزرگ انجام گرفت.

فرزادمهر در ادامه بیان کرد: پس از دريافت اين برچسب‌ها با هماهنگی صورت گرفته با مديريتهای برق شهرستانهای خراسان رضوی، همه برچسبها مطابق برنامه زمان بندی دقیق و گانت چارت الکترونیکی تهیه شده و براساس شاخصهای تعیین شده به ازای هر شهرستان، بر روی کليدها، تابلوهای کنترل و RTU ها نصب شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image