پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
حضور همکاران شرکتهای توزیع برق فارس و خراسان شمالی در خراسان رضوی

همکاران حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای فارس و خراسان شمالی در روزهای پایانی آبانماه با حضور همزمان در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جریان اقدامات شاخص معاونت فروش و خدمات مشترکین این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر “نظارت بر خدمات مشترکین، فروش و وصول ، نظارت بر لوازم اندازه گیری، حراست، فاوا، کاهش تلفات و مشاور” این شرکت در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حضور یافتند.

آنان افزون بر بازدید از بخشهای مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشستی با حضور قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت در جریان فعالیت های شرکت قرار گرفته و مواردی از جمله نرم افزار جامع خدمات مشترکین”ناب پلاس، کارگزاری خدمات مشترکین، مرکز پاسخگویی و مرکز پایش فهام ، قرائت اندرویدی و پردازش تصویر توضیح داده شد.

در روز نخست حضور این گروه، دکتر “علیرضا خدابنده” قائم مقام و مهندس “مهدی دهقان” معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی پیرامون دستاوردهای ناشی از تغییر فرایندها و اقدامات مثبت انجام شده به منظور بهبود ارائه خدمات و حصول مطلوب شاخصها توضیحات لازم را ارائه کردند.

در روز دوم، اعضای گروه مزبور از معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق فارس در محل مدیریت برق شهرستان گلبهار حضور یافتند که اقدامات مثبت این مدیریت در ارایه خدمات رسانی به مشترکین بسیار مورد توجه آنان قرار گرفت.

در بازدید میدانی این گروه از مدیریت برق گلبهار، آنان با حضور در محل کار ماموران عملیاتی کارگزاری خدمات مشترکین از فرایند نصب انشعابات عادی و دیماندی به مشترکین بازدید کردند و در جریان نحوه کنترل پذیری مشترکین قرار گرفتند.

همچنین به موازات حضور همکاران استان فارس در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، معاون فروش و خدمات مشترکین استان خراسان شمالی و جمعی از دستاندرکاران این معاونت از برخی بخشهای حوزه ستادی دیدن کردند که توضیحات لازم در خصوص رؤیت پذیری و کنترل پذیری مشترکین توسط همکاران حوزه فهام برای آنان ارایه شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی و دستاندراکاران این حوزه نشست مشترکی نیز با شرکت “رانیر “در محل ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی داشتند.

شایان ذکر است، طی یکسال اخیر برای دومین مرحله است که همکاران شرکتهای توزیع نیروی برق استانهای فارس و خراسان شمالی از حوزه خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی بازدید می کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۵ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image