پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
دوره آموزشی برای کاربران بالابرهای هیدرولیکی شرکت برق خراسان رضوی برگزار شد

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی ویژه کاربران بالابرهای هیدرولیکی این شرکت در مجتمع صنعت آب و برق خراسان واقع در مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حمید سروش مهر گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته و ارزیابی ریسک انجام شده در سال جاری، یکی از اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش حوادث و حفظ دارایی های شرکت، آموزش کاربران بالابرهای هیدرولیکی تعریف شده است.
وی بیان کرد: در همین راستا دفتر ایمتی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با همکاری دفتر آموزش و برنامه ریزی، اقدام به برگزاری دوره آموزشی کاربران بالابرهای هیدرولیکی به مدت چهار روز کرده است.
وی اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۴۰ نفره از رانندگان اصلی و جایگزین بالابرهای کاراهیدرولیک شرکت برق خراسان رضوی در قالب دو گروه به مدت دو روز آموزشهای لازم را فراگرفتند.
مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این آموزشها به صورت تئوری و عملی با هدف افزایش سطح مهارت و ایمنی رانندگان و استفاده بهینه از بالابرها به عنوان یکی از دارایی های فیزیکی ارزشمند شرکت برگزار شد.
سروش مهر از مدیریتهای برق شهرستانهای زبرخان و تربت حیدریه به جهت همکاری صمیمانه در برگزاری دوره آموزشی مذکور قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده + دوازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image