پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
دوره بازآموزی نرم افزار “وب پم” در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

مجری طرح مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دوره بازآموزی نرم افزار “وب پَم” به صورت حضوری و مجازی در محل ستاد این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، این دوره آموزشی که با همکاری دفتر GIS برگزار شد، مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت، ناظران بهره برداری، بهره برداران، پلنرها و مسئولان نت حضور یافتند که از این تعداد ۲۹ نفر به صورت حضوری و ۸۳ نفر به صورت مجازی شرکت کردند.

وی بیان کرد: وب پم، نرم افزار مدیریت دارایی های فیزیکی است که از سال ۱۳۹۸ در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اجرا شده و کل ۲۹ مدیریت برق در استان را پوشش داده است، این نرم افزار یکهزار و ۵۰۰ کاربر در سطح استان دارد.

مجری طرح مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نرم افزار وب پم، نخستین نرم افزار استاندارد مدیریت دارایی های فیزیکی در سطح کشور است که مطابق با نظام نامه مدیریت دارایی های فیزیکی توانیر و همچنین سند الزامات نرم افزار مدیریت دارایی های فیزیکی طراحی شده است.

نائب ادامه داد: نرم افزار وب پم در سطح خراسان رضوی، فرآیند انجام تمامی کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات را به صورت مکانیزه درآورده و کل فرآیندهای کار در حوزه نگهداشت و تعمیرات را در قالب فرآیند مدیریت کار مطابق با مدل “up time” پیاده سازی کرده است، تمام اطلاعات دارایی های فیزیکی و مدیریت چرخه عمر این دارایی ها در این نرم افزار مدیریت می شود.

وی اضافه کرد: این نرم افزار نقش بسزایی در افزایش بهره وری گروه های نگهداری و تعمیرات در سطح خراسان رضوی دارد، همچنین این نرم افزار اسکن رمزینه های پاسخ سریع (QR) که روی همه تجهیزات برق رسانی استان نصب شده را در دسترس عموم قرار داده است.

مجری طرح مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این دوره آموزشی اهمیت نقش ناظرین در کنترل گردش کار، اهمیت شاخصها به عنوان یک ابزار در راستای رسیدن به هدف بهره وری، دقت در ورود و تایید اطلاعات در نرم افزار وب پم، بازآموزی بخشهای جدید نرم افزار مزبور مورد تاکید قرار گرفت.

نائب افزود: در انتهای نشست بازآموزی نرم افزار وب پم، گزارشی در خصوص عملکرد ناظرین و روشهای بهبود عملکرد آنان ارایه و به سوالات در این زمینه پاسخ داده شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده − 6 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image