پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
دیدار با کشاورزان معترض سرخس در دوشنبه های مردمی با برق

چهارمین حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در اولین دوشنبه خرداد ماه امسال که در راستای اجرای طرح “دوشنبه های مردمی با برق” به منظور ملاقات با مردم در شهرستانهای خراسان رضوی انجام می گیرد، دوم خرداد ماه در شهرستان سرخس انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، طبق اطلاع رسانی که از قبل در سرخس انجام گرفته بود، متقاضیان ملاقات با مدیرعامل این شرکت با حضور در مدیریت برق شهرستان با مهندس محسن ذبیحی دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این دیدارهای مردمی، علاوه بر طرح مشکلاتی از جمله تقاضاهای انشعاب، پرداخت خسارت، افت ولتاژ، جابجایی شبکه و… توسط مردم، حدود ۴۰ نفر از کشاورزانی که به موضوع جرایم ناشی از مصرف مازاد بر دیماند معترض بودند، مسایل خود را مطرح کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز ضمن شنیدن سخنان و مشکلات کشاورزان طی صحبت با آنان راهنمایی های لازم را ارایه کرد.

درخواست مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای همکاری مشترکین در مدیریت بار تابستان ۱۴۰۱

در ادامه حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برای ایجاد هماهنگی با مسئولان شهرستان سرخس به منظور مدیریت پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱، روز گذشته نشستی در محل فرمانداری با حضور رییس اداره صنعت معدن و تجارت، مدیر امور آب، رییس خانه صنعت معدن و تجارت، رییس اتاق اصناف و کشاورزی، مسئول دبیرخانه نظام صنفی برگزار شد.

در این نشست مهندس ذبیحی با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در سرخس توضیحاتی در خصوص همکاری صاحبان چاه های کشاورزی در مدیریت پیک بار تابستان ۱۴۰۱ ارایه کرد، سپس به توضیح فعالیتهای متولیان صنعت برق برای تامین برق امسال بویژه تابستان پیش رو پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و مشترکین کشاورزی و صنعتی برق بتوان با موفقیت از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ عبور کرد.

سرپرست فرمانداری سرخس نیز در این نشست ضمن قدردانی از هماهنگی و همکاری مدیریت برق، به شرایط خاص این شهرستان از لحاظ دمای بالای هوا در تابستان و پدیده ریزگرد اشاره و تقاضا کرد سرخس را متفاوت از سایر شهرستانها در مدیریت بار در نظر بگیرند.

حسن نوری زاده همچنین تامین مستمر برق مشترکین خانگی شهرستان سرخس را در گرمای تابستان امسال، تقویت روشنایی معابر و جابه جایی تیرهای برق مزاحم موجود در شهر و روستا را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه این نشست مدیران شهرستان سرخس در حوزه صنعت و کشاورزی نیز تقاضاهای خود را در خصوص نحوه همکاری با شرکت برق خراسان رضوی در تابستان سال ۱۴۰۱ مطرح کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image