پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
رضایت بیش از ۸۰ درصدی مردم خراسان رضوی از عملکرد توزیع برق استان

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: آخرین نتایج نظرات مردمی در قالب پروژه افکارسنجی و دیدگاه کاوی این شرکت ، نشان دهنده میزان ۷۶ درصدی رضایت مردم از حوزه فروش و خدمات پس از فروش و ۸۳ درصدی رضایت مردم در حوزه بهره برداری (اتفاقات و خاموشی) است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجید آزیز افزود: در نقشه استراتژی این شرکت، یکی از برنامه های ما در حوزه سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق ذی نفعان، استقرار نظام افکارسنجی و دیدگاه کاوی است که استقرار کامل آن تا پایان سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد .
وی اظهار داشت: چرخه افکارسنجی تدوین شده شامل یک فرآیند ۱۰ مرحله ای است که از زمان دریافت خدمت توسط مشتری تا اصلاح فرایند را شامل می شود .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در پروژه افکارسنجی و دیدگاه کاوی از سامانه سنام (سنجش نظرات و آرای مشترکین) با هدف برقراری ارتباط دو سویه به صورت لحظه ای و برخط با ذی نفعان بهره گرفته و نظرات و پیشنهادات ثبت شده در سامانه، پس از تجزیه و تحلیل و پاسخ به مشتری ، اقدام اصلاحی نیز تعریف می شود .
آزیز اضافه کرد: نتایج ارسال شده به دفتر روابط عمومی در قالب فرم سه ماهه برای معاونین و مدیران تخصصی حوزه فروش و بهره برداری شرکت ارسال می شود و آنان می بایست متناسب با نتایج کسب شده، اقدامات اصلاحی را تعریف کرده و نسبت به حل ریشه ای مسائل اقدام کنند.
وی اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه اجرای پروژه افکارسنجی و دیدگاه کاوی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی دخالت دادن نتایج آن در ارزیابی عملکرد مدیریت برق شهرستانها است به نحوی که این شرکت در قالب پروژه مزبور عملکرد سه ماهه هر یک از مدیریت های برق شهرستانها را مورد ارزیابی قرار می دهد و براساس آن، میزان رضایتمندی مردم را به عنوان یک امتیاز در نمره ارزیابی در نظر می گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده + پانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image