پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
رییس جدید اداره خدمات مالی مدیریت برق گناباد معرفی شد 

رییس جدید اداره خدمات مالی و اداری مدیریت برق شهرستان گناباد طی مراسمی با حضور معاونین “منابع انسانی” و “مالی و پشتیبانی” و مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در این مراسم از زحمات حسین خواجه پور، رییس قبلی اداره خدمات مالی و اداری مدیریت برق گناباد قدردانی شد و علی عباسی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی گردید.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اهداف و نقشه استراتژی شرکت، به نظام مند شدن بحث پاداش براساس ارزیابی عملکرد شهرستانها اشاره کرد.

حسین وفایی گفت: تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار و تعویض کنتورها براساس بند “د” تبصره ۱۵ لایحه بودجه ۱۴۰۱ از برنامه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم مطالبی درخصوص اهمیت سیستم مدیریت ارزیابی عملکرد کارکنان،۵s+1 ،نظام پیشنهادات، روش اجرایی حل مسئله و مسیر رو به رشد فرهنگ سازمانی ارایه کرد.

امیر رضا قیاسی همچنین بر تلاش برای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع، نظارت بر پیمانکاران و سایر همکاران تاکید کرد.

محمدرضا رستمی زاده، مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم بر تخصصی شدن امور مالی در این نهاد و تاکید کرد و گفت: لازم است با گذراندن دوره های آموزشی لازم تمامی فعالیتها براساس روشهای اجرایی و شیوه نامه ها انجام شود و اطلاعات همکاران در حوزه مالی به روز باشد.

گفتنی است: آقای حسین خواجه پور به افتخار بازنشستگی نائل شدند.

دیدار با همکاران برق مه ولات

معاون مالی و پشتیبانی، معاون منابع انسانی و مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین در سفری به شهرستان مه ولات با همکاران مدیریت برق آن دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه که پس از بازدید از اتاقها و محوطه اداره برق شهرستان مه ولات انجام گرفت؛ مواردی از سوی معاونین و مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همکاران در آن اداره توصیه شد.

قیاسی، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این دیدار گفت: لازم است مسیر روبه رشد در مدیریت برق مه ولات و چابکی آن در انجام امور در راستای خدمت به مردم حفظ شود و باید همه شکر گزار نعمت خدمت گزاری باشیم.    

وفایی، معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدار انضباط مالی در همه امور بخصوص پروژه عظیم تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و اخذ ضمانتهای متناسب با قراردادها، همچنین حفظ ناوگان خودرویی و رانندگی با آرامش را مورد تاکید قرار داد.

رستمی زاده، مدیر امور مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: لازم است باگذراندن دوره های آموزشی تمامی فعالیتها براساس روشهای اجرایی و شیوه نامه های توانیر انجام شود و اطلاعات همکاران درحوزه مالی به روز باشد.


اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image