پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
زیرساخت جدید در سامانه GIS شرکت توزیع برق خراسان رضوی ایجاد شد

مدیر دفتر GIS و مطالعات فنی سیستم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: زیرساخت ارتباطی جدیدی بین فهرست مصالح (کد فهرست بهای کالای شرکت) و مدل داده نرم افزار GIS با هدف کاربردی سازی بهتر در حوزه های مرتبط با لیست مصالح مانند طراحی، نظارت، مالی و … در سامانه GIS این شرکت ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان یوسفی فرد افزود: با ایجاد زیرساخت مزبور می توان بین لایه ها و اقلام توصیفی موجود در نرم افزار GIS با کد فهرست مصالح ارتباط برقرار کرد در حالی که با توجه به ساختار لایه محور سامانه GIS و مدل مفهومی موجود شرکت توانیر تاکنون بستر این ارتباط فراهم نبود.

وی اظهار داشت: در زیرساخت جدید ایجاد شده، ارتباط هوشمندی بین اقلام توصیفی مرتبط با لیست مصالح در هر لایه اطلاعاتی در سامانه GIS ایجاد می شود و از این طریق، کد فهرست مصالح به عنوان یک قلم توصیفی جدید به تجهیزات موجود در سامانه GIS اختصاص پیدا می کند.

مدیر دفتر GIS و مطالعات فنی سیستم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این زیرساخت برای نخستین بار در شرکتهای توزیع نیروی برق کشور، توسط شرکت توزیع برق خراسان رضوی در حال پیاده سازی است که به مرور تکمیل خواهد شد.

یوسفی فرد اضافه کرد: در گام نخست از تکمیل این زیرساخت، ارتباط در لایه پایه فشار متوسط بین سامانه GIS و لیست مصالح موجود شرکت ایجاد شده است که بعد از انجام آزمایشهای لازم، برای سایر لایه های اطلاعاتی نیز تکمیل می شود، ضمن اینکه با تکمیل این زیرساخت، افق جدیدی در کاربردی سازی GIS در فرآیندهای عملیاتی شرکتهای توزیع برق کشور رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image