پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
شبکه برق تربت حیدریه بیش از ۵۲ کیلومتر توسعه یافته است

مدیر برق تربت حیدریه گفت: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال گذشته شبکه فشار ضعیف که برای تامین برق مشترکین جدید روستایی و شهری این شهرستان به میزان ۵۲.۵ کیلومتر توسعه یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمد روحی افزود: تعداد کل مشترکین برق شهرستان تربت حیدریه ۱۱۳ هزار و ۹۸۸ مشترک است که پنج هزار و ۱۲۴ مشترک از آن مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است.

وی به میزان پیشرفت طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در تربت حیدریه اشاره و بیان کرد: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۰۹ کیلومتر از شبکه سیمی این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

روحی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کل شبکه فشار متوسط جدید الاحداث شهرستان تربت حیدریه به میزان ۱۳.۵ کیلومتر، شبکه فشار ضعیف سیمی جمع آوری شده به میزان ۸۴ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف خودنگهدار جدید الاحداث به میزان ۱۰۲ کیلومتر بوده است.

مدیر برق تربت حیدریه گفت: این شهرستان از ۱۶۷ روستا برخوردار است که همه آنها برق دار شده اند اما در راستای اجرای طرح بهارستان (نگهداری و بهسازی شبکه برق روستایی) در این شهرستان ۲۶ کیلومتر از شبکه برق روستایی آن پاکسازی شده است.

وی اضافه کرد: طول شبکه فشار متوسط برق شهرستان تربت حیدریه یکهزار و ۷۸۵ کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف خودنگهدار آن ۳۳۲ کیلومتر است و از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۴.۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر تربت حیدریه توسعه یافته است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 + 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image