پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مجموعه ای فنی و اخلاق مدار است

رئيس منطقه ۲ سازمان بازرسي كشور و مدير كل بازرسي خراسان رضوي گفت: شركت توزيع نيروي برق استان مجموعه اي فني، فعال، سالم و اخلاق مدار است كه در مسير سريع پيشرفت قرار داشته و هر سال بهتر از سال گذشته بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین موسی فتوحی در دیدار خود با مدیرعامل این شرکت، مهندس محسن ذبیحی را مدیری فنی و اخلاق مدار دانست و گفت: توجه ویژه ایشان به نیروهای انسانی اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی فابل تقدیر است.

وی شفافیت، پاسخگویی و رفتار جهادی را از ویژگیهای مهم مدیران برشمرد و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به جلب رضایت مردم نیاز داریم و باید در این جهت حرکت کنیم.

مدیر کل بازرسی خراسان رضوی با اظهار خرسندی از نتایج افکارسنجی شرکت توزیع برق استان که رضایتمندی بیش از ۸۰ درصدی مردم را نشان می دهد، نتایج را منطبق بر واقعیت جامعه دانست و افزود: شرکت توزیع برق خراسان رضوی مجموعه ای است که با وجود گستردگی و جمعیت زیاد تحت پوشش آن، کمترین شکایت ناشی از نارضایتی مردمی را در بین دستگاه های اجرایی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدار مهمترین اقدامات شرکت در حوزه های مختلف از جمله اتوماسیون شبکه، تبدیل سیم به کابل، فعالیتهای حوزه منابع انسانی و … را ارایه و به برخی چالشهای پیش رو نیز اشاره کرد.

مهندس ذبیحی همچنین از نقش راهبردی و هدایت گر مجموعه بازرسی خراسان رضوی قدردانی کرد و نگاه مثبت این سازمان به تلاشهای انجام شده را انگیزه ای مضاعف برای خدمت رسانی شایسته به مردم دانست.

مهندس هادی مهدی زاده، مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدار گزارشی از روند واگذاری سامانه های خورشیدی به عشایر استان ارایه کرد و ضمن نمایش نمونه ای از پنل های خورشیدی نحوه کاربرد و ویژگی های آن را تشریح نمود.

مدیر کل بازرسی خراسان رضوی که در راس هیاتی حضوری سه ساعته در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان داشت، از مراکز مختلف شرکت دیدن کرد و با نحوه واگذاری پنلهای خورشیدی به عشایر استان و سیستم کار آن آشنا شد.

حجت الاسلام فتوحی در پایان از همه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود، مسیری که برای خدمت رسانی به مردم طی شده با قوت و قدرت بیشتری تداوم داشته باشد.

بازدید از مرکز دیسپاچینگ و آشنایی با نحوه مدیریت شبکه و مرکز سمپات و آشنایی با فرایند ارتباط مردم با شرکت در بخش اتفاقات و عملیات و نحوه پاسخگویی همکاران، بخش پایانی این دیدار بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۴ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

9 + 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image