پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
طرح بهارستان در هشت روستای کاشمر آماده بهره برداری شد

مدیر برق کاشمر گفت: امسال طرح بهارستان (اصلاح و بهسازی شبکه روستایی) در ۱۳ روستا از توابع این شهرستان اجرا شد که عملیات اجرایی در هشت روستا به پایان رسیده و آماده بهره برداری در دهه فجر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمد بهشتی افزود: در مجموع ۱۲ طرح مدیریت برق کاشمر با اعتبار هزینه شده ۱۷ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: از این تعداد طرح، هشت مورد مربوط به طرح بهارستان شامل بهسازی یا جابه جایی شبکه و روشنایی معابر روستایی است و باقی طرحها شامل تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۳۶ هزار و ۸۰۰ متر در نقاط مختلف شهرستان کاشمر، توسعه شبکه برق روستایی و شهری برای مشترکین جدید و احداث پست عمومی می شود.

مدیر برق کاشمر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۸ کیلومتر از شبکه سیمی برق در شهرستان کاشمر تبدیل به کابل خودنگهدار شده که ۶ کیلومتر از این میزان در یک ماه گذشته انجام گرفته است که نشان از تسریع در عملیات اجرایی این طرح دارد.

بهشتی اظهار داشت: طول کل شبکه برق فشار ضعیف کاشمر ۷۷۶ کیلومتر است که از این میزان ۵۰۴ کیلومتر سیم مسی و ۲۱۴ کیلومتر کابل خودنگهدار و ۵۸ کیلومتر شبکه زمینی است.

وی در خصوص اجرای بند د تبصره ۱۵ قانون بودجه و هوشمندسازی شبکه برق گفت: سهمیه مدیریت برق کاشمر از محل نصب تابلوهای دیماندی، ۱۲۶ تابلو بوده که تاکنون ۵۱ تابلو معادل ۳۵ درصد از کل سهمیه شهرستان برای مشترکین نصب شده است.

مدیر برق کاشمر در پایان از همه مشترکین برق درخواست کرد با صرفه جویی و مصرف بهینه، شرکت توزیع برق استان را در تامین برق پایدار برای همه یاری نمایند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده + 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image