پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴
فرماندار نیشابور: تجربه نگاری و مستندسازی در تغییرات مدیریتی مدنظر باشد

فرماندار شهرستان نیشابور گفت: تجربه نگاری، مستندسازی و انتقال تجربیات در تغییرات مدیریتی باید مدنظر مدیران قرار داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، ابوطالب جوان در نشست معرفی مدیر جدید برق نیشابور با استقبال از انتصاب مهندس براتی، از تلاش های چندین ساله مهندس بهشتیان، مدیر قبلی برق این شهرستان قدردانی کرد.

وی با اشاره به مصرف بالای برق و تنوع مصارف صنعتی و کشاورزی، خانگی و… ، مدیریت بار تابستان ۱۴۰۱ را تجربه موفقی دانست و گفت: برگزاری نشستهای تخصصی و اقناع سازی خوبی که قبل از پیک بار از سوی مدیریت برق شهرستان انجام گرفت، در کنار همراهی مشترکین، عامل اصلی این موفقیت است.

فرماندار نیشابور مدیران دستگاه های اجرایی را اعضای یک خانواده دانست و گفت: آنان وظیفه دارند برای حل مشکلات از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کرده و با همدلی و همراهی کنار یکدیگر باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند مهندس بهشتیان در طول مدت خدمت در مدیرین برق شهرستان نیشابور، تاکید کرد: حتما تجربیات آقای بهشتیان در شرایط خاصی که در مدیریت بار، کنترل بحران ها و… بدست آمده است باید مستندسازی شده و در اختیار مهندس براتی قرار گیرد.

فرماندار نیشابور تداوم حمایت و همراهی مجموعه فرمانداری و مسئولین شهرستان را از مدیریت جدید برق این شهرستان اعلام کرد و توجه به شهرستان در حوزه منابع انسانی، اعتبارات و امکانات را متناسب با گستردگی حوزه خدماتی خواستار شد.

قائم مقام مدیرعامل و معاون هماهنگی غرب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با شناسایی ظرفیتها اقدامات اثرگذاری در حوزه نیروگاهها، مولدین دیزلی، تجدیدپذیرها، تامین سوخت و… در جهت مدیریت بار تابستان انجام شد.

علیرضا خدابنده وضعیت زیرساختهای تامین برق شهرستان نیشابور در شرایط فعلی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: احداث پست فوق توزیع بوژان و پست دوم ۴۰۰ نیشابور از نیازهای آتی و بسیار مهم این شهرستان است.

معاون هماهنگی غرب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن تمجید از عملکرد مهندس بهشتیان، وی را مدیری معرفی کرد که با درایت و جدیت کارها را پیش می برد و ابراز امیدواری نمود که مهندس براتی با انگیزه و توانمندی که دارد منشأ خدمات مفیدی در شهرستان باشد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image