پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
لزوم بسیج همه امکانات شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای عبور از پیک بار تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همه امکانات شرکت باید برای سه ماهه پیش رو بسیج گردد تا دوران پیک بار در تابستان با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن ذبیحی در جلسه کمیته راهبری که با حضور معاونین و مدیران ستادی برگزار شد گفت: نیاز است که سازماندهی خوب و جدی برای مدیریت پیک بار تابستان انجام شود.

وی افزود: امسال هم مجلس شورای اسلامی و هم دولت به مساله برق توجه ویژه ای داشته و قوانین حمایتی خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده که هر چند ممکن است در کوتاه مدت اثر وضعی خود را نشان ندهد اما آثار آن در درازمدت آشکار خواهد شد.

ذبیحی با اشاره به افزایش قیمت سیم مسی و چالشهای اقتصادی ناشی از آن تاکید کرد: هدفگذاری امسال شرکت تبدیل یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در شبکه توزیع استان است که باید در هر صورت عقب ماندگی ها جبران شود تا بتوان از ثمرات اجرای این طرح در کاهش سرقت، نوسازی شبکه و ایمن سازی آن بهره برد.

وی با اشاره به کسب نمره کامل در شاخص های اختصاصی و عمومی در مرحله ارزیابی توانیر گفت: از آنجا که گام نخست به خوبی برداشته شده، باید گام های بعدی برای تحقق اهداف نیز با برنامه ریزی دقیق و تلاش مضاعف به خوبی برداشته شود.

وی اظهار داشت: ۵۰ درصد کار که ارزیابی واحدهای تخصصی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بوده، انجام شده، ۵۰ درصد دیگر کار که شامل ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هفته آینده است نیز باید به خوبی انجام شود تا از جایگاه شرکت دفاع گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ما این شرکت را یک خانواده می دانیم که هدفمندی، ماهرانه بودن و همسویی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: وقتی هدف مشخص است همه باید برای رسیدن به آن تلاش کنند، موانع را از مسیر بردارند و آن را تسهیل نمایند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

12 − 6 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image