پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
مدیرعامل در جلسه هماهنگی مدیران برق شرق استان ؛ ظرفیت سازی و تقویت پیمانکاران یکی از مسئولیت های جدی مدیران است

جلسه هماهنگی مدیران برق شرق استان به منظور کنترل پیک زمستانی ، استقرار کارگزاری ها و کاهش تلفات به صورت مجازی و با حضور مدیرعامل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، در ابتدای این جلسه مجازی دکتر سینا کوثری مجری کاهش تلفات گزارشی از آخرین وضعیت تلفات در سطح شرکت و نتایج اقدامات مدیریت برق شهرستان ها در اجرای پروژه های تعریف شده ارائه و برنامه های مدنظر به منظور تحقق اهداف این شاخص را تشریح نمود . در ادامه مهندس مهدی دهقان معاون فروش و خدمات مشترکین گزارش مختصری از بررسی عملکرد شرکت در کنترل پیک بار سال ۹۹ ارائه نمود و با توجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف برق در زمستان ، سرفصل های اصلی برنامه های ابلاغی در حوزه روشنایی معابر ، کنترل بار ادارات ، جلب همکاری مشترکین صنعتی و اطلاع رسانی های عمومی را تشریح کرد . واگذاری بخشی از فعالیت های حوزه خدمات مشترکین به کارگزاری ها موضوع دیگری بود که مهندس دهقان به آن اشاره و ضمن تشریح برنامه ها و انتظارت معاونت در شکل گیری و رفع ایرادات آن ، گزارشی از وضعیت وصول مطالبات ارائه کرد .
مهندس شریفی معاون هماهنگی برق شرق استان ، نیز از زحمات مدیران شهرستان در اجرای پروژه ها و تلاش در راستای تحقق اهداف شرکت تقدیر نمود و در ادامه تعدادی از مدیران گزارش اقدامات و مسایل و مشکلات شهرستان را مطرح نمودند .
مدیرعامل شرکت نیز طی سخنانی از تلاش ها و زحمات کلیه همکاران در مدیریت های برق شهرستان تقدیر نمود و با اشاره به مشکلات و سختی هایی که پشت سر گذاشته شده ، ابراز امیدواری نمود با درایت و سختکوشی ، چالش های پیش رو نیز مرتفع گردد . مهندس ذبیحی تقویت نیروهای پیمانکاری به عنوان بازوهای اصلی شرکت در اجرای پروژه ها را از مهمترین مسئولیت های مدیران دانست و با اشاره به ظرفیت های مناسبی که در جهت واگذاری کارها به بخش خصوصی ایجاد شده ، ابراز امیدواری نمود در این جهت گام های موثری برداشته شود . وی در ادام ه با اشاره به اقدامات ارزشمندی که در جهت ارائه خدمات غیر حضوری با خدمات سبز ، حذف قبض کاغذی ، اپلیکیشن برق من ، سامانه ناب پلاس و … صورت گرفته ، استفاده مناسب از ظرفیت ایجاد شده در حوزه همکاران مشترکین را مورد تاکید قرار داد و وقت آزاد شده همکاران این بخش را فرصت مناسبی در راستای برطرف نمودن کمبود نیروی انسانی در سایر بخش ها دانست . وی در پایان رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و همچنین رعایت مسائل ایمنی در کار را مورد تاکید جدی قرار داد .
لازم به ذکر است مقرر گردید جلسات هماهنگی با مدیران برق شهرستان هر هفته به صورت مجازی برگزار شود .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده + 16 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image