پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸
مشترکان کم‌مصرف برق خراسان رضوی ۲۰ میلیارد تومان پاداش گرفتند

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مشترکین کم مصرف شهری و روستایی استان طی چهار ماه گرم امسال (خرداد تا شهریورماه) مشمول دریافت ۲۰ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان پاداش شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی شفیعی‌زاده افزود: میزان مبلغ کل قبوض این مشترکین در مدت مزبور در حوزه شهری ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و در حوزه روستایی ۱۱ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان است که مشترکین شهری مشمول ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و مشترکین روستایی مشمول ۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان پاداش در قبوض خود شدند.

وی بیان کرد: پاداش مدیریت مصرف برابر با تعرفه های برق از ابتدای خرداد ماه امسال آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه داشت و فقط مشمول تعرفه خانگی است.

شفیعی زاده افزود: کل مشترکین خانگی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این دوره تا پایان شهریور ماه، یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۲۷ اشتراک است که شامل ۶۸۱ هزار و ۵۵۵ مشترک شهری و ۴۵۹ هزار و ۸۷۲ مشترک روستایی می شود.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: قبوضی که برای مشترکین شهری در طول سال صادر می شود شامل ۶ قبض تحت عنوان قبض ۲ ماهه است، اما برای مشترکین روستایی قبوض چهار ماهه تحت عنوان دوره های زوج و دوره های فرد صادر می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس ۷۰۵ هزار و ۳۲۰ مشترک شهری در خراسان رضوی طی دوره چهار ماهه گرم امسال یعنی از خردادماه تا پایان شهریور ماه مشمول دریافت پاداش یا تخفیف مدیریت مصرف شده‌اند.

شفیعی زاده اضافه کرد: تعداد مشترکین روستایی خراسان رضوی که در مدت مزبور مشمول دریافت پاداش شده‌اند، شامل ۲۳۹ هزار و ۵۱۰ اشتراک است، با این تفکیک، از این تعداد مشترک ۱۰۲ هزار و ۷۶۹ روستایی زوج و ۷۵ هزار و ۶۲۶ روستایی فرد است و ۶۱ هزار و ۱۵۱ روستایی قبض ۲ ماهه دریافت کرده اند.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در مجموع طی چهار ماهه گرم امسال میزان مصرف برق مشترکین خانگی استان ۵۹۸ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۴۶ کیلووات ساعت بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۶۳۰ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۹۱۴ کیلووات ساعت بوده، تقریبا میزان مصرف ۳۲ میلیون کیلووات ساعت کاهش یافته است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با ۲۹ مدیریت برق در استان همه شهرستانها به جز مشهد و طرقبه شاندیز را تحت مدیریت خود دارد.

الگوی صحیح مصرف برق شامل کسانی می شود که متوسط مصرف ماهیانه آنان در ماههای گرم سال ۳۰۰ کیلو وات ساعت و کمتر از این میزان و متوسط مصرف برق آنان در ماههای سرد سال ۲۰۰ کیلووات ساعت و کمتر از این میزان است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۵ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 − یازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image