پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
معاون هماهنگی برق غرب استان در آیین معارفه مدیر برق شهرستان درگز : “طرح بهارستان فرصت مناسبی برای اصلاح شبکه های فرسوده روستایی است”

در جلسه ای که به منظور تجلیل از زحمات و تلاش های مهندس آدینه پور در مدت تصدی مدیریت برق شهرستان درگز و معارفه مهندس ایمانی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان برگزار شد ، دکتر خدابنده از تلاش های صورت گرفته همکاران در کنترل پیک بار تابستان ۱۴۰۰ تقدیر نمود .
به گزارش دفتر روابط عمومی ؛ در این جلسه که با حضور روسای ادارات مدیریت برق شهرستان و مدیر دفتر روابط عمومی برگزار شد ، دکتر خدابنده از طرح بهارستان به عنوان فرصت مغتنمی یاد کرد که لازم است با جدیت در جهت رفع مشکلات و اصلاح شبکه های فرسوده روستایی از آن استفاده کرد . وی همچنین در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز این پروژه ها و رفع مشکلات مربوط به پرداخت مطالبات پیمانکاران با همکاری واحدهای ستادی ، قول مساعد داد .
خدابنده همچنین تمرکز بر اجرای پروژه های کاهش تلفات ، بازرسی لوازم اندازه گیری و برخورد با رمزارزهای غیرمجاز ، توجه به شاخص های ارزیابی ، پیگیری درآمدهای متفرقه و توجه به طرح های پژوهشی و کارهای خلاقانه و نوآورانه را مورد تاکید قرار داد .
وی در بخش دیگری از صحبت های خود ، تربیت نیروهای پیمانکار بومی و استفاده از ظرفیت شهرستان را یکی از مهمترین وظایف مدیریت برشمرد و ضمن قول مساعد در خصوص پرداخت هزینه های آموزشی پیمانکاران ، بر شناسایی و تقویت نیروهای پیمانکاری تاکید کرد .
شایان ذکر است در این جلسه ، مهندس آدینه پور گزارش مختصری از اقدامات انجام شده ارایه کرد و مهندس ایمانی با تاکید بر شاخص محوری و کار سیستمی ، ابراز امیدواری نمود با همکاری و همدلی اقدامات شایسته ای که در جهت خدمت رسانی به مردم انجام شده ، تداوم یابد .
در پایان ، روسای ادارات مدیریت برق شهرستان ، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح نموده و پس از پاسخ دکتر خدابنده و اهدای لوح تقدیر مدیریت محترم عامل به مهندس آدینه پور ، حکم مسئولیت مهندس ایمانی به وی ابلاغ شد .

*دفتر روابط عمومی – ۱۱ مهر ۱۴۰۰ / تلاش همه برای خاص بودن*

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image