پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در تربت جام

همزمان با نخستین هفته خرداد ماه نهمین حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در راستای اجرای طرح دیدارهای مردمی در شهرستان تربت جام انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس “محسن ذبیحی” به همراه تعدادی از معاونین خود، شنبه ششم خرداد ماه در مدیریت برق تربت جام با مردم دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار که از روزهای قبل در فضای مجازی و کانال های خبری پرمخاطب شهرهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد اطلاع رسانی انجام شده بود، متقاضیان ملاقات با مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با حضور در مدیریت برق شهرستان تربت‌جام با مهندس ذبیحی دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

ملاقات کنندگان با مهندس ذبیحی که تعدادی از آنان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در شهرستانهای مزبور را تشکیل می دادند، مسائل و مشکلاتی از جمله تقاضاهای انشعاب خارج از محدوده، افت ولتاژ، جابجایی شبکه، روشنایی معابر روستایی را مطرح کردند.

شایان ذکر است معاونین هماهنگی برق شرق، فروش و خدمات مشترکین، منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این دیدارهای مردمی حضور داشتند و مهندس ذبیحی را در پاسخگویی به مردم همراهی کردند.

همزمان با برگزاری ملاقاتهای مردمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در تربت جام، در نشستی جداگانه و با حضور معاونین منابع انسانی و مالی و پشتیبانی و مدیران برق شهرستانهای تربت جام، صالح آباد، تایباد، باخرز، موضوعات مهم شرکت مطرح و به مشکلات شهرستانهای مزبور رسیدگی شد.

در این نشست مدیران شهرستانهای تربت جام، صالح آباد، تایباد و باخرز به طرح مشکلات خود در موضوعات مختلف و نیازمندیها و مسائل مربوط به نیروی انسانی و اعتبارات پرداختند.

حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی در صالح آباد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی برق شرق و معاون مالی و پشتیبانی شرکت در مدیریت برق صالح آباد حضور یافت.

مهندسین «محسن ذبیحی»، «سعید شریفی» و «امیرمسعود مقدم» به همراه مدیر برق صالح آباد به صورت میدانی از انبار روباز، محوطه مدیریت، ساختمان جدید و برخی از فعالیتهای نیمه تمام مدیریت برق صالح آباد دیدن کردند و مسائل مرتبط و برخی از مشکلات کارکنان را مورد بررسی قرار دادند.

نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با مدیران تربت جام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه تعدادی از معاونین خود در مدیریت برق تربت جام حضور یافت و در نشستی با فرماندار و مدیران این شهرستان در خصوص مدیریت مصرف برق بحث و تبادل نظر کرد.

مهندس «محسن ذبیحی» در این نشست گفت: تصمیم گیری در خصوص قطعی برق در بخشهای کشاورزی و صنعتی توسط قرارگاه انرژی استان انجام و ابلاغ می شود.
وی با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر قطعی برق بخشهای کشاورزی و صنعتی در تابستان سال جاری گفت: مصرف برق در سایر حوزه ها باید مدیریت شود چرا که با کمبود تولید برق مواجه هستیم، در این راستا قطعی برق در خراسان رضوی در چارچوب قانون توسط قرارگاه انرژی مصوب و به حوزه های صنعتی و کشاورزی ابلاغ می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود برق می بایست مردم و مدیران مصرف برق را مدیریت کنند که تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط برق شبکه سراسری باید پایدار بماند، گفت: برابر با مصوبه قرارگاه انرژی استان، کشاورزان در قطع برق چاه کشاورزی باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا در زمان ابلاغ دستورالعمل، برق چاه را مدیریت کرده و مانع از قطع برق حوزه خانگی شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به جابجایی ستونهای برق در اجرای پروژه های توسعه شهری بیان کرد: با توجه به اینکه امسال هنوز اعتباری در این بخش به این شرکت اختصاص نیافته است، برای کمک به مردم و تامین روشنایی معابر، با همکاری و همراهی شهرداری ها در چارچوب تنظیم تفاهم نامه به صورت مشارکتی، ۵۰ درصد اجرای پروژه ها توسط شرکت برق انجام می گیرد.

فرماندار تربت جام نیز در این نشست گفت: بیش از ۷۰ درصد اشتغال مردم و اقتصاد این شهرستان وابسته به کشاورزی است، تربت جام ۷۵۴ حلقه چاه کشاورزی دارد لذا در اجرای مصوبه دولت مبتنی بر مدیریت مصرف برق، لازم است که کشاورزان به نحوی مصرف برق را مدیریت کنند که در محدوده زمانی معین، برق چاه کشاورزی قطع نشود و آسیبی به دیگر بخش‌ها وارد نگردد.

حسین جمشیدی افزود: تامین زیرساخت برق مربوط به طرح نهضت ملی مسکن، توسعه روشنایی معابر شهری و روستایی و تامین روشنایی بلوار امام خمینی (ره) شهر تربت جام، تامین برق میادین ورودی و خروجی شهر نصرآباد و پروژه های توسعه شهری و روستایی از اولویتهای مدیران این شهرستان است.

مدیر جهادکشاورزی تربت جام نیز در این نشست گفت: خشکسالی، قطع برق و کاهش بارندگی موجب کاهش ۳۰ درصدی محصولات کشاورزی در تربت جام شده و به امنیت غذایی آسیب رسانده است.

باقر خدادادی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۱۲ درصد تولیدات کشاورزی خراسان رضوی مربوط به تربت جام است، قطع برق موجب ضرر و زیان بخش کشاورزی بویژه خرده مالکین می شود.

سایر مدیران شرکت کننده در این نشست نیز از همراهی و همکاری مدیریت برق تربت جام در اجرای پروژه های عمرانی قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۸ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 + پانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image