پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نشست آموزشی فروش کنتورهای هوشمند در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

دومین دوره آموزشی مشترک حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی با مدیران و نمایندگان کارگزاری های خدمات مشترکین استان در سال جاری پیرامون فروش مستقیم کنتورهای هوشمند رویت پذیر و کنترل پذیر با حضور تولیدکنندگان تابلوی کنتور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در این دوره آموزشی از دو شرکت تابلوساز برای ارائه نمونه تابلوهای ساخته شده و ارائه مطالب و نکات فنی مربوط به تابلوهای جدید دعوت به عمل آمده بود.

مدیر دفتر کنترل و نظارت بر لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست به بیان نکات آموزشی و توضیحات مربوط به تابلوهای تک کنتوره، دو و چند کنتوره برای کنتورهای ریلی پرداخت و توضیحات جامع و کاملی را در این خصوص بیان کرد.

مهندس «علی مرادی گلستانی» در ادامه این نشست به ارایه پاسخهای مناسب به سوالات پیرامون این تابلوها و رفع ابهامات مطرح شده در خصوص آنها پرداخت.

کارشناس دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست فرایند فروش تابلوی برق را تشریح و بر الزام به رعایت آن تاکید کرد.

در بخش دوم این نشست مجری کارگزاری های خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن قدردانی از کارکنان دفاتر نظارت و خدمات مشترکین، لوازم اندازه گیری، فروش و وصول مطالبات و کارگزاران برای همراهی در برگزاری این نشست آموزشی، پیرامون شاخصهای مورد انتظار مطالبی را مطرح کرد.

مهندس «مسعود نژاد عبدالله» توجه به محدودیت زمان باز بودن پروژه ها و لزوم تسریع در انسداد پروژه های باز، لزوم برنامه ریزی برای وصول مطالبات معوق سنواتی، توجه مضاعف به بهبود وصول با کرامت مشترکین خانگی و سایر مصارف را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین بر کنترل تلفات برق با برنامه ریزی، تعویض به موقع کنتورهای معیوب و توجه خاص به جمع آوری انشعابات غیرمجاز، برنامه ریزی برای تسریع در نصب انشعابات فروخته شده و تکریم متقاضیان و مشترکین تاکید کرد.

نشست آموزشی مزبور پس از پنج ساعت در حالی پایان یافت که مقرر شد، بروز هرگونه اشکال در روند فروش انشعابات جدید با کنتورهای رؤیت پذیر و کنترل پذیر، فرآیند فروش یا تامین کالا به فوریت منعکس شود تا با ایجاد وحدت رویه از انجام اقدامات سلیقه ای جلوگیری گردد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهارده − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image