پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
نشست بازآموزی نرم افزار جامع خدمات مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

نشست بازآموزی نرم افزار جامع خدمات مشترکین (ناب پلاس) با حضور روسای ادارات خدمات مشترکین و کاربران سیستم در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، برگزاری این نشست در راستای تغییرات ایجاد شده در فرآیند فروش انشعاب و الزام تهیه کنتور توسط متقاضیان از درگاه مجازی شرکتهای کنتورساز به صورت فروش مستقیم بود.

با توجه به اهمیت موضوع وصول مطالبات و تاکید شرکت توانیر، در ابتدای این نشست معاون فروش و خدمات مشترکین و معاونین هماهنگی برق غرب و شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اهمیت وصول به موقع مطالبات و حفظ جایگاه شرکت را مورد تاکید قرار دادند.

مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست در خصوص سهمیه و درصد وصول مطالبات هر شهرستان و نحوه وصول مطالبات بدون ایجاد نارضایتی و وصول با کرامت مطالبی را ارائه کردند.

محمود صالحیان در خصوص وظایف و مسئولیتهای همکاران خدمات مشترکین در ارایه خدمات باکیفیت و به موقع به متقاضیان به منظور ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر مطالبی را یادآوری کردند.

برگزاری کارگاه آموزشی در مدت زمان چهار ساعت با ارائه مطالب و تشریح فرایندهای جدید، فروش مستقیم و سامانه ساتب و پاسخ به سوالات حاضرین توسط آقای چوپانی پایان بخش این نشست بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image