پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۹
نقاط اتوماسیونی شبکه توزیع برق گناباد به ۴۴ نقطه رسید

مدیر برق گناباد گفت: در راستای هوشمندسازی و ایجاد ۱۴ نقطه اتوماسیونی جدید در سال جاری، شمار نقاط اتوماسیونی شبکه توزیع این شهرستان به ۴۴ نقطه رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی رستمی پور افزود: هوشمندسازی شبکه توزیع برق گناباد منجر به صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و کاهش میزان خاموشی در این شهرستان شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس بند (د) تبصره ۱۵ قانون بودجه، در راستای هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین سه فاز، تعداد ۴۶۵ اشتراک سه فاز مستقیم و تعداد ۸۸ اشتراک سه فاز غیر مستقیم ولتاژ ثانویه در شهرستان گناباد تعویض کنتور و اصلاح شده اند.

رستمی پور با اشاره به دیگر طرحهای مدیریت برق گناباد در یکسال گذشته گفت: در این مدت ۶ کیلومتر از شبکه روشنایی معابر بین شهر گناباد تا شهر بیدخت از محل مصوبات سفر وزیر نیرو به خراسان رضوی احداث شده است.

وی بیان کرد: تامین برق روستاهای بی برق “چاه طاقی” و “خوش منزل” و اصلاح و بهسازی شبکه برق ۳۸ روستا در این شهرستان از محل اجرای طرح بهارستان انجام گرفت.

مدیر برق گناباد گفت: امسال با بهره برداری از پست فوق توزیع “کوثر” و ایجاد سه فیدر خروجی در شبکه برق این شهرستان، ضمن افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق، امکان تامین برق برای متقاضیان جدید نیز فراهم شده است.

رستمی پور، اصلاح و مقاوم سازی پنج کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط و ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ایجاد ۷۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در بلوار کوثر بیدخت و ۷۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در شهر کاخک با مشارکت شهرداری را از دیگر اقدامات مدیریت برق گناباد در سال جاری برشمرد.

وی ادامه داد: امسال ۹۸ عدد تجهیزات حفاظتی و کنترلی در جهت افزایش پایداری در شبکه توزیع برق گناباد تامین شد و در راستای اجرای نظام آراستگی ۵s+۱ ساختمانهای عملیاتی و انبارکهای گروه اجرایی بازسازی گردید.

مدیر برق گناباد طول شبکه فشار متوسط این شهرستان را هزار و ۳۰۰ کیلومتر، طول شبکه فشار ضعیف را ۷۲۷ کیلومتر و شمار مشترکین را ۵۲ هزار مشترک ذکر کرد.

رستمی پور گفت: ۱۵ درصد از مشترکان برق در شهرستان گناباد کم مصرف، ۶۱ درصد از مشترکین خوش مصرف و۲۴ درصد از مشترکین پرمصرف هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده − 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image